Gå til innhold

Ny med iPod og iTunes...

Anbefalte innlegg

Prøvde og søke litt etter ting jeg lurte på, men fant ingen gode tråder, så tar alt jeg lurer på i denne tråden etterhvert...

Jeg fikk meg en iPod Nano til jul!

Syne ipod er genial og grei mp3-spiller, men alltid vert størst fan av creative, fordi jeg HATER iTunes!

men nå har jeg altså fått ipod.

Og nokså ny med ipod og itunes...

Så noen ting jeg lurer på da.

Artistbilder:

Slik jeg har forstått kan iTunes laste ned artistbilder til sangene. Og de kan også overføres til ipoden. Men må man registrere seg i itunes store for og få automatisk lastet ned bildene? Og altså registrere kredittkortopplysninger itunes store? For det ønsker ikke jeg.

Mapper i biblioteket

Jeg har lagt til tre forskjellige mapper i biblioteket.

Overvåker itunes disse mappene når det legges til nye filer der? Fant ingen innstillinger for dette, så regner med det er standard?

Dobble filer

Noen sanger står oppført flere ganger.

Er det på noen måte mulig og få slettet samtlige låter som er oppført to ganger?

Manuel overføring av filer

Jeg vil ha manuel synkronisering av musikken.

Har så vanvittig masse drit og mp3-filer jeg overhode ikke trenger på mp3-spilleren, og har ikke plass til en 1/10 del av dem heller.

Men i biblioteket så må jeg velge en og en fil og holde nede "Ctrl"-knappen for og velge flere om gangen, for og så dra dem til ipoden. Finnes det ikke noe enklere måte og overføre musikk på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...