trn100 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Logitech har kommet med noen fjernstyringsenheter (Harmony) som egentlig etter min mening burde ha en egen kategori, da disse styrer PC'er, hjemmekino, stereoanlegg, DVD spillere og til og med andre av hjemmets enheter som lys og kaffetraktere om ønskelig. Kjøpte en Harmony 555 til min far til jul, og lurer på om det er noen som har erfaring med å programmere den?Men hvor spør jeg? Skulle gjerne hatt en Multimedia/Kontroll kategori Er for meg liten tvil om at styringen og fjernkontrollen av alle de duppedingsene vi etterhvert omgir oss med kommer til å få en stor plass i vår fremtidige verden, og kanskje HW kunne bli en start? Lurte litt på å plassere spørsmålet mitt under Tastatur/Mus etc., men det omfatter jo så mye mer enn datamaskiner? Edit: Link til Harmony 895 Demo Video her Edit 2: Har nettopp funnet ut at jeg kan sitte her hjemme hos meg å konfigurere min fars Harmony :-) Alt han trenger å gjøre er å plugge fjernkontrollen i PC'en og klikke "Update" Endret 25. desember 2006 av trn100 1 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 PC-relatert så hører den hjemme under: Mus, tastatur, o.l. Diskusjoner og spørsmål rundt mus, tastatur, spillkontrollere og andre innenheter. Men er enig med deg at det mangler en dekkende katagori under Multimedia. Skal ikke se bort i fra at det i fremtiden vil dukke opp en egnet kategori som vil ta seg av slike komponenter der, etterhvert som dette vil bli mer og mer aktuelt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Var det nærmeste jeg kom også Takk for tilbakemelding! Selv om PC kategorien kanskje er den minst dekkende for dette verktøyet Ser frem til en eventuell ny kategori Endret 25. desember 2006 av trn100 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Om en slik kategori skulle være aktuelt ber jeg deg komme med et forslag på dette i en egen tråd, dette problemet er blitt løst og stenges deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg