olar0701 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Sent på natt, men håper på kommentarer her Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg ser et glass rødvin og noen lekre damebein.. fint bilde! Endret 25. desember 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Ligger litt sjarm i refleksjoner fra rødvinsglass, men her syns jeg det blir litt i overkant mye, samt at de små lysflekkene ikke helt faller i smak hos meg. Bra du har en diffus bakgrunn som likevel er akkurat tydelig nok til at man kan se hva den er, mens glasset er i fokus. Ville dog selv ha forsøkt å fjerne noen av lysflekkene, ettersom de lett kan stjele mye oppmerksomhet. (Det sies vel også at noen bakgrunner bør være ute av fokus for ikke å tiltrekke seg oppmerksomhet - det gjør den bakgrunnen her, men det av ganske andre grunner som vi alle vel kan tilgis for?) Fint bilde, med unntak av lysflekkene, altså. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Takkfor tilbakemeldinger. Refleksene i glasset trekker kanskje litt ned, men samtidig inneholder glasset enkelte detaljer som kanskje gir bildet litt "liv"? Her er refleksene litt dempet/fjernet. Bedre? Endret 25. desember 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Takkfor tilbakemeldinger. Refleksene i glasset trekker kanskje litt ned, men samtidig inneholder glasset enkelte detaljer som kanskje gir bildet litt "liv"? Her er refleksene litt dempet/fjernet. Bedre? 7572643[/snapback] Fint bilde Ikke så glad i vin, men de dame beina kunne jeg godt sett ann litt nærmere Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Her er refleksene litt dempet/fjernet. Bedre Absolutt! Vil samtidig gi ros for at du ikke har hovedmotivet midt i bildet. Ikke bare fordi det er i overkant klisjé og skaper dårlig spenning av at motiver som regel sentreres, men fordi det her tillater bakgrunnen å komme bedre til syne. Bra arbeid! Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Her er refleksene litt dempet/fjernet. Bedre Absolutt! Vil samtidig gi ros for at du ikke har hovedmotivet midt i bildet. Ikke bare fordi det er i overkant klisjé og skaper dårlig spenning av at motiver som regel sentreres, men fordi det her tillater bakgrunnen å komme bedre til syne. Bra arbeid! 7573120[/snapback] Takker og bukker og takk for gode tips Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Asymmetrisk komposjon! <3 Elsket det. Skjønt. Jeg likte lyset på det første, men det andre var bedre på en annen måte. Samme det, tommelen opp, bildet hadde en herlig mening! ^^ Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Faen. Likner jo på stua vår bak der i glasset jo. Ellers så var det en ganske kul ide =) men likte ikke komposisjonen helt =P Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Ellers så var det en ganske kul ide =) men likte ikke komposisjonen helt =P 7575215[/snapback] Tips til forbedring av komposisjon? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Ellers så var det en ganske kul ide =) men likte ikke komposisjonen helt =P 7575215[/snapback] Tips til forbedring av komposisjon? 7575336[/snapback] Jeg ville ha prøvd å fått med hele vinglasset og "speilvendt" bakgrunnen slik at benene går i en diagonal fra vinglasset og ikke mot/tvers over. På en måte Jeg mener også at det hadde sett bedre ut om vinglasset ikke hadde overlappet benene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå