Gå til innhold

Kjøpe Xbox360 billigst mulig!

Gandax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vent på PS3!! :D Den bråker null! :p hehe

7629314[/snapback]

Er bra at PS3 har noen fordeler da :p

7629477[/snapback]

Pliiis ikke la dette bli en diskusjon om 360 og Ps3. Dette er en diskusjon om hvor man får 360 billigst, og har ingen ting med visse Sony-produkter å gjøre. De som vil har 360 kjøper 360, Ps3-folket kjøper Ps3 og de som har lyst på Wii kjøper Wii, og alle holder kjeft om hvorfor de kjøper det de kjøper.

Lenke til kommentar
Vent på PS3!! :D Den bråker null! :p hehe

7629314[/snapback]

Er bra at PS3 har noen fordeler da :p

7629477[/snapback]

Pliiis ikke la dette bli en diskusjon om 360 og Ps3. Dette er en diskusjon om hvor man får 360 billigst, og har ingen ting med visse Sony-produkter å gjøre. De som vil har 360 kjøper 360, Ps3-folket kjøper Ps3 og de som har lyst på Wii kjøper Wii, og alle holder kjeft om hvorfor de kjøper det de kjøper.

7629649[/snapback]

Sorry, føler meg litt skyldig... :cry:

Sa bare at jeg var bekymret for at 360''en skulle bråke for mye, og at jeg derfor ville kjøpe på elkjøp slik at jeg kan bytte den uten problem.

Men iallefall var jeg klar for å dra å kjøpe i dag, helt til jeg så at den plutselig var satt opp til 3195,- der. Så nå må jeg bare vente til den synker igjen. Har bare 2800 å bruke ser du

Lenke til kommentar
Lurer på når elkjøp skal senke prisene til X360 ned til det normale igjen >.< ser ut som Lefdal har gjort det, men det er ikke noen lefdal butikker i sandefjord :p

7629763[/snapback]

Er variasjon ifra forskjellig butikker, ofte er de mye billigere enn på elkjop.no, så burdte stikke innom din lokale elkjøp butikk.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte min i går.

Premium

1 måned gratis live gold (dette er kanskje for alle?)

PGR3

Xbox Live Arcade Pack (samling med spill)

Ekstra Handkontroll

3495,- på Spiderman

Alternativ var

Premium

Gears of war

3495,-

Endret av lavoll
Lenke til kommentar
Expert selger Core til 1499,-, HDD for du for rundt 400 kroner på eBay.

Skal du ha headset også kan du sikkert kjøpe den av noen for rundt en hundre-lapp. Mange som fikk dem med da de kjøpte Live Vision og vil bli kvitt den.

Dermed blir ``PREMIUM`` prisen din på 2000,-.

7628527[/snapback]

Dette tilbudet er med bindingstid, ble annonsert flere uker før jul og. At en butikk selger det uten har nok grunn i at de har misforstått tilbudsavisen sin, og en del heldige kunder får ta del i det :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...