Gå til innhold

Kjøpe Xbox360 billigst mulig!

Gandax

Anbefalte innlegg

Hei.. I 360 jungelen er det ikke alltid lett og finne fram, det er derfor jeg retter spørsmålet mot de innføtte (altså , dere!).

Jeg trenger en 360 som kan spille Gears Of War live.

Jeg ser at på BestBuy har de et tilbud på core som er sånn at hvis man binder seg til telenor i 12mnd så får man den for 1400.. Men da kommer jo harddisk på 849,- + headset 199. Dessuten er kontrolleren med kabel.

Da kan det fort lønne seg og kjøpe en 360 Premium pack.

Jeg kan godt vente en måned hvis det gjør at jeg får det betraktelig billigere, men det optimale hadde såklart vært og få det i ferien!

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse

Det annbefales å kjøpe premium av de grunner som du selv nevner:) Desuten er telenor internet ofte langt ifra det billigste internettilbudet, og der er dermed ikke sikkert tilbudet lønner seg om du ser det i sammenheng med billigste internett og en billig 360. God jul!

Endret av Pellepirat

http://www.smartclub.no/elektro/Default.aspx?catr=21&cats=29

Lurer på om ikke dette er det billigste som er å få tak i nå. Men elkjøp har kjørt noen annonser på tv om salg i romjulen, så det er verdt å sjekke ut, såfremt du har en butikk i nærheten. så har du jo alltids qxl...

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror premium ligger på rundt 3200,- de fleste steder nå, SmartClub solgte den til 2499,- litt før Jul, men det tilbudet er såvidt jeg vet ikke lenger gyldig.

Du kan vel alltids få en Xbox 360 premium + noen spill for rundt samme pris på diverse nettauksjoner, men det er jo sjarm å pakke opp en helt fersk konsoll ;)

Expert selger Core til 1499,-, HDD for du for rundt 400 kroner på eBay.

Skal du ha headset også kan du sikkert kjøpe den av noen for rundt en hundre-lapp. Mange som fikk dem med da de kjøpte Live Vision og vil bli kvitt den.

Dermed blir ``PREMIUM`` prisen din på 2000,-.

7628527[/snapback]

Er tilbudet på expert med noe binding med Telenor el.?

Expert selger Core til 1499,-, HDD for du for rundt 400 kroner på eBay.

Skal du ha headset også kan du sikkert kjøpe den av noen for rundt en hundre-lapp. Mange som fikk dem med da de kjøpte Live Vision og vil bli kvitt den.

Dermed blir ``PREMIUM`` prisen din på 2000,-.

7628527[/snapback]

Er tilbudet på expert med noe binding med Telenor el.?

7628801[/snapback]

Nei.

Vet ikke om det gjelder med alle Expert butikker, men den i Stavanger Sentrum som vanligvis ikke selger spill hadde to av dem inne for 1499,-. Nå er det bare èn igjen. Den andre ligger på bakken ved siden av meg, koblet til en TV.

Endret av Nyaneve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...