blikkbert Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Som emne sier. Broren har fått slette noen bilder fra julen. Han har slettet noen bilder fra et minnekort og har trodd at han har kopiert alle bilde til en annen mappe. Som han ikke har gjort, i tillegg til det så har han tømt papirkurven. Er det noe som kan gjøres Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 har ikke prøvd, men kanskje hjelper: http://www.diskinternals.com/ Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 skal prøve.. får håpe at det går. takk Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 har testet nå og det funker. den har funnet over 1000 filer som jeg har slettet lenge siden..... vet ikke hvilken begrensing har programet, ettersom det er bare TRIAL versjonen ?!?!..... Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 det funket her også. men det står at jeg må kjøpe programmet for å i gjenopprette filene. Finnes det et gratis program Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Har fått alle bildene tilbake nå. Har bare et problem. Det var også seks videor på kameraet. når jeg skal spille en av disse så kommer dette opp: Noen som vet hva jeg må gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå