HJELP Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hva er problemet pc min slår seg ikke av automatisk, Har hatt noen få prb. men ikke noe alvolig. Men nå virker alt tregt. sidene lukker seg tregt. Hjelp meg. AMDXP2000 CA.2.0MHZ 512 RAM. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Spør i hardwaredelen av forumet.. Dette er som kjent spilldelen hvor spill diskuteres, og ikke hardware.. Det er sikkert noen som kan hjelpe deg, men de er nok lettest å finne under hardware.. ##reklame fjernet## [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-11-22 16:09 ] Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ok, her er ikke spørsmålet, hvilket operativsystem bruker du, det er hvilken WINDOWS bruker du? Ikke det at det har noe å si, jeg tror det bare er å reinstallere... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Feil, det har ALT å si. Det er hvordan OS'et styrer strømstyringen i Bios som teller her. Så det er viktig å vite hvordan maskinen er innstilt. Søk her på forum, dette er tatt opp drøssevis av ganger. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hvem har sagt at du bare kan spørre/snakke om spill på denne siden? Detter er General Diskusjon så her kan man spørre om hva man vil. Men tilbake til spørsmålet gi oss litt mere informasjon om problemet. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg hadde et lignende problem. Det var problemer med devldr32.exe (SBLive). Løste seg ved å installere andre SBLive drivere. Fant løsningen her : WINDOWS XP SHUTDOWN & RESTART TROUBLESHOOTING bsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå