Gå til innhold

Hjelp! Etterlyser Tropico Gold Edition

Anbefalte innlegg

Hvis du har informasjon om hvor jeg kan få tak i dette spillet, eller er villig til å skaffe meg det (jeg betaler), vennligst kontakt meg på mail [email protected], send en PM, eller svar her.

Det har seg nemlig slik at jeg for 5 år siden kjøpte Tropico Gold Edition for 29 kroner på Avalon i Oslo, grunnen til den billige prisen var at boksen var litt ødelagt, men da jeg kom bort til disken, så byttet de den ut med en flunkende ny boks, fremdeles til den lave sum av 29 kr. Dette spillet er noe av det mest beroligende jeg har spillt, og jeg har mange gode barndomsminner fra det, selv om sansen min for strategispill har slakket litt ned de siste årene, er dette spillet noe som virkelig kan bringe tilbake minner.

Jeg lånte så spillet bort til en venn for ca 2-3 år siden, og ettersom denne vennen er litt god på å glemme slikt, så ble det jo 2-3 år på utlån hos denne vennen, i tillegg til en del andre spill og bøker, filmer osv.

Vel, månedene og årene gikk, men så en dag, kom vennen bort til meg og sa "Nils, det har vært innbrudd hos meg". Tyvene(e) hadde rasket med seg tilfeldige disker, DVD-er, spill og annet rot han hadde på skrivebordet, i tillegg til mine utlånte spill "I.G.I 2: Covert Strike" og "Tropico Gold Edition". Han fikk så senere forsikringspengene tilbake, og han ga meg tilbake 300 kroner og en klapp på skulderen.

Jeg fikk så for noen dager siden tak i I.G.I 2 for 99 kr, men har ennå ikke lykkes med å finne Tropico Gold Edition i butikkhyllene, verken i Oslo, eller da jeg var i Barcelona for noen måneder siden. Avalon i Oslo, der jeg kjøpte spillet for 5 år siden, er lagt ned. Letingen etter dette gamle minnet har nå pågått i over et halvt år, og jeg har ennå ikke funnet et sted som tyder på å ha en kopi på hylla.

Det kunne jo være et alternativ å laste ned, og jeg skal ikke benekte at jeg har en god del spill "ulovlig" fra før av, men dette er noe jeg føler at jeg må ha en håndfast utgave av.

Det er derfor jeg nå spør, om kansje DU har sett dette spillet i en butikhylle nær deg, eller vet hvor du/jeg kan skaffe spillet. Jeg er villig til å betale opptil 300 for spillet, resten kan du så beholde om du vil, jeg vil bare ha dette gode minnet av et dataspill tilbake i mine hender.

Vær snill, og hjelp en stakkar med å ta tilbake et godt minne...

Endret av Nils-H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slik jeg ser det så har du 3 muligheter til å skaffe spillet:

1. søk frem en nettbutikk på google som selger spillet, eller kjøp det på ebay.

2. torrents. (siden du har betalt for spillet så er det kanskje moralsk greit? eller?)

3. spor opp tyven, spark han i magen og spray øynene hans i 5 minutter med deodorantspray, og ta spillet ditt tilbake.

lykke til :)

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...