Gå til innhold

Hjelp til aa kjoepe.!

Anbefalte innlegg

Heisann..

Jeg tenkte jeg skulle kj;pe meg et nytt kabinett men jeg har ikke peil paa hvilke. Jeg har hatt mye uhell med kabinetter saa jeg tenkte dere kunne hjelpe meg med det.

Jeg vil ha et kabinett med god og stor plass. Det er foerste prioritet.

Jeg har heller ikke saa veldi glyst paa et kabinett som har mye "stilig design og lys"

Prisklassen ja. Hmm.. kan sikkert gaa litt over 1000kr.

Farge bryr jeg meg ikke om. Det viktigste er plassen. Jeg maa ha god plass til HDDer ogsaa. Jeg har naa et Cooler master CM Stacker-kabinett. det er god plass i det men det er noe feil paa det jeg har saa ting blir ikke helt festa som det skal. Ogsaa kunne jeg godt hatt et kabinett som VEIER LITT MINDRE.

Gi meg noen tips da

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva? Hvorfor vil du bytte ut cm stacker?? :ohmy: Personlig ville jeg beholdt det selvsagt, men hvis du skal ha nytt ville jeg sett på noen Lian Li kabinett... De veier i hvert fall langt mindre.

7571931[/snapback]

Jeg saa paa Thermaltake sin Armor JR myself men er fremdeles litt usikker.

Grunnen til at jeg vil bytte ut Stacker er fordi at den er altfor tung. Jeg liker aa ta med PCen min litt rundt til kamerater.. ikke at det er dumt med litt ekstra trening. Hovedgrunnen er det med at jeg ikke faar festet noen av PCI-kortene og Skjermkortet mitt fordi hele greia er skjev. Jeg vet ikke hvorfor det er det men jeg har pr;vd aa montere m;kka et par ganger og den er like skjev.. Er den skjev hos deg??

Lenke til kommentar
Harddisk racket er beregnet på 5 harddisker, men du kan alltids montere flere i de eksterne 3,5".

~ Medion

7574108[/snapback]

Okay.. Men da er det faktisk bare en ting som kan hindre meg i aa kj;pe det og det blir prisen. Hvertfall det virket veldig intressangt. takk for Hjelpen.

Lenke til kommentar
Hva? Hvorfor vil du bytte ut cm stacker?? :ohmy: Personlig ville jeg beholdt det selvsagt, men hvis du skal ha nytt ville jeg sett på noen Lian Li kabinett... De veier i hvert fall langt mindre.

7571931[/snapback]

Jeg saa paa Thermaltake sin Armor JR myself men er fremdeles litt usikker.

Grunnen til at jeg vil bytte ut Stacker er fordi at den er altfor tung. Jeg liker aa ta med PCen min litt rundt til kamerater.. ikke at det er dumt med litt ekstra trening. Hovedgrunnen er det med at jeg ikke faar festet noen av PCI-kortene og Skjermkortet mitt fordi hele greia er skjev. Jeg vet ikke hvorfor det er det men jeg har pr;vd aa montere m;kka et par ganger og den er like skjev.. Er den skjev hos deg??

7573940[/snapback]

Absolutt ikke.

Nå skal det også sies at absolutt hele mitt kabinett ble skrudd opp i deler før jeg i det hele tatt satte inn noe hardware i det.

Lenke til kommentar
Hovedgrunnen er det med at jeg ikke faar festet noen av PCI-kortene og Skjermkortet mitt fordi hele greia er skjev. Jeg vet ikke hvorfor det er det men jeg har pr;vd aa montere m;kka et par ganger og den er like skjev.. Er den skjev hos deg??

7573940[/snapback]

Hva mener du med skjev? Er hele kabineettet skjevt slik at vinkelen mellom sidevegg/bakvegg og bunn/topp ikke er 90 grader eller sitter PCI-slot'ene "offset" i forhold til på åpningene bakplata? Sikker på at du har montert hovdekortet riktig? Hvis du er helt sikker på at du har montert hovekortet osv. riktig, hvorfor ikke reklamere på kabinettet (produksjonsfeil evt. transportskade)?

Endret av Pengu
Lenke til kommentar
Hovedgrunnen er det med at jeg ikke faar festet noen av PCI-kortene og Skjermkortet mitt fordi hele greia er skjev. Jeg vet ikke hvorfor det er det men jeg har pr;vd aa montere m;kka et par ganger og den er like skjev.. Er den skjev hos deg??

7573940[/snapback]

Hva mener du med skjev? Er hele kabineettet skjevt slik at vinkelen mellom sidevegg/bakvegg og bunn/topp ikke er 90 grader eller sitter PCI-slot'ene "offset" i forhold til på åpningene bakplata? Sikker på at du har montert hovdekortet riktig? Hvis du er helt sikker på at du har montert hovekortet osv. riktig, hvorfor ikke reklamere på kabinettet (produksjonsfeil evt. transportskade)?

7575003[/snapback]

Ja er veldig sikker paa at den er skjev. Jeg har pr;vd aa montere hovedkortet tre ganger naa og det er like feil hver gang. Jeg har montenrt helt fra bunnen av hvor jeg da tar ut hele platen som hovedkortet sitter paa. PCI-slottene staar i linje med aapningene paa bakveggen. Det er vinklingen som er feil. Tviler paa at jeg har montert feil tre ganger paa rad naar jeg har gjort det saa flettfritt som det gaar ant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...