P|zZa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Da har det skjedd.. Madammen og jeg tenkte likt til jul! Jeg kjøpte et Panasonic NV-GS280E til hun og hun kjøpte et Sony DCR-HC26E til meg Det jeg da lurer på: Hva skal vi beholde, og hvorfor? (aldri hatt kamera før..) Kommer i hovedsak til å bruke det til familiefilming og til hverdag. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Behold Panasonicen. Etter hva jeg har sett er det dette kamera som blir annbefalt hver gang noe kamera er fremme, så da er det nok best! Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Vi fikk gjort det på en litt annen måte. Tok å testet begge kameraene opp mot hverandre på prosjektor, og litt svak til normal belysning på stuen. Panasonicen var garantert best på bildekvalitet både i 16:9 og 4:3 Mye mindre "flimring" (roligere bilde) og mye bedre fargegjengivelse og skarphet. Eneste jeg kan se Sony er bedre på, må nesten være filming i mørket. Men,men..noe må man vel offre? Så fa blir det vel bare å prøve å få levert tilbake Sony'en Takk for svar btw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå