Goranlol Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hei. Julen var komt og jeg pakket opp eit Logitech g15! Problemet er det at foreldrene mine har kjøpte engelsk/amerikansk versjon. det var kjøpt på elkjøp i åsane utenfor bergen. Så jeg lurte på om dem solgte svensk versjon? har sendt mail til dem, men dei svarer jo selfølgelig ikke. Eller overlever jeg med engelsk versjon av tastaturet? noen som har vert i nærheten av det samme som meg? Noen som har logitech g15 engelsk versjon? Takker for all tilbakemelding, og God Jul! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 trur ikkje det, g15 er vel mer game keyboard. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Ja, men planen min var å ha det noen år. skriver stiler noen ganger i måneden osv. ingen andre som har noe å si 1. juledag? Ingen som har logitech G15 med engelsk layout som kan gi litt tilbakemelding? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har G15 med engelsk layout. Og jeg overlever med det. Det som jeg sliter med er ø og æ. ellers er det bare ( ) som jeg sliter med Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Eneste forskjellen er vell at æ, ø og å mangler fra tastaturet men vis du trykker på rett knapp så skal jo bokstavene komme da... Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Til dere som har dette med engelsk layout. jeg må slite litt får å prøve å få det byttet til svensk versjon. tvilsomt at jeg får det byttet, men er det verdt slitet? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Næh... Har det med engelsk layout og klarer meg flott... Du blir veldig fort vant til det. Med norskt oppsett i Windows går det meste greit... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ser du mye på tastaturet når du skriver ? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 ser litt ja^^. ser ca. 40% av tiden når eg skriver. men klarer å skrive uten å se på. grubler veldig på om eg skal prøve å bytte det i svensk versjon, selv om eg ikkje veit om elkjøp har det. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tror ikke det er noe særlig vits egentlig. Du blir vant til det etter hvert, eneste forskjellen er at øæå ikke er der (men kommer opp om du trykker på tasten) og tegnene ((( !"#¤%&/()=?` ))) er merket med andre ting. Men det er ikke verdens undergang og trykke på 10 knapper for å finne en knapp Du blir vant til det skal du se.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 elkjøp lillehammer har ihvertfall med svensk layout. så jeg tipper at de andre butikkene har det også. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Takk for tilbakemelding eXtreme-501, men jeg ringer elkjop snart og så spørr eg dei om deh har/kan få tak i svensk versjon. visst ikkje blir det den engelske versjonen. Takk for informasjonen din Bartex, krysser fingrene for elkjøp nå! Endret 25. desember 2006 av Crossed Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Svensk er jo kjempelikt Norsk? Har selv i svensk, og ser nesten ikke forskjell Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) ja, vet det. problemet mitt er at eg har engelsk/amerikansk versjon og prøver å få tak i svensk versjon. ser eg har nokon leifer her i denne tråden, og litt fin blanding mellom nynorsk og bokmål. *edit* Elkjøp kunne ikkje få tak i svensk versjon til meg, så her sitter eg med engelsk. må bare si at det funker bra, åøæ tastane blir du kjent med etter noen minutter. [enter] tasten tar litt lengre tid, men blir snart venn med den og. Kan anbefale alle til å søke på "g15 mods" på google, utrolig mye gøy. er det nopen som lurer på noe om mods så kan eg sikkert hjelpe. Endret 27. desember 2006 av Crossed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå