Gå til innhold

Logitech g15 Us-versjon.

Anbefalte innlegg

hei.

Julen var komt og jeg pakket opp eit Logitech g15! Problemet er det at foreldrene mine har kjøpte engelsk/amerikansk versjon. det var kjøpt på elkjøp i åsane utenfor bergen.

Så jeg lurte på om dem solgte svensk versjon? har sendt mail til dem, men dei svarer jo selfølgelig ikke.

Eller overlever jeg med engelsk versjon av tastaturet? noen som har vert i nærheten av det samme som meg? Noen som har logitech g15 engelsk versjon?

Takker for all tilbakemelding, og God Jul!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er noe særlig vits egentlig. Du blir vant til det etter hvert, eneste forskjellen er at øæå ikke er der (men kommer opp om du trykker på tasten) og tegnene ((( !"#¤%&/()=?` ))) er merket med andre ting. Men det er ikke verdens undergang og trykke på 10 knapper for å finne en knapp ;) Du blir vant til det skal du se.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding eXtreme-501, men jeg ringer elkjop snart og så spørr eg dei om deh har/kan få tak i svensk versjon. visst ikkje blir det den engelske versjonen.

Takk for informasjonen din Bartex, krysser fingrene for elkjøp nå!

Endret av Crossed
Lenke til kommentar

ja, vet det. problemet mitt er at eg har engelsk/amerikansk versjon og prøver å få tak i svensk versjon. ser eg har nokon leifer her i denne tråden, og litt fin blanding mellom nynorsk og bokmål.

*edit*

Elkjøp kunne ikkje få tak i svensk versjon til meg, så her sitter eg med engelsk. må bare si at det funker bra, åøæ tastane blir du kjent med etter noen minutter. [enter] tasten tar litt lengre tid, men blir snart venn med den og. Kan anbefale alle til å søke på "g15 mods" på google, utrolig mye gøy. er det nopen som lurer på noe om mods så kan eg sikkert hjelpe.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...