Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvordan få video inn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke kort til laptop, men til stasjonær maskin. Er et Hauppauge WinTV 34xxx models.

Cluet er at jeg sender TV-signaler trådløst med en A/V sender fra en dekoder til PCen. Mottakeren har RCA (gul, rød, hvit) plugg. Lyd kjører jeg rett på anlegget, men har ingen god løsning på bilde inn på TV-kortet enda.

Endret av TrashMaster
Lenke til kommentar
Blir vel RCA ut fra boksen som mottar signalene trådløst. Line IN på TV-kortet blir vel for å motta signalene.

RCA kabelen jeg trenger hjelp til blir vel en inn-kabel, da denne bærer signalet fra mottakeren. Hvordan "lage" en slik overgang?

7573881[/snapback]

riktig, det blir RCA->TVkort..... er det vanlig antenne inngang du har på TVkortet ?.....

hvis JA, så kjøper du den lengde kabel du trenger. så RCA og antenne plugg for kabel påmontering og lager kabel selv. jeg tror jeg har sett sånne kabeler ferdig et eller annet sted i butikken..... kanskje HI-FI klubben.....

Lenke til kommentar
http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383503 sett den på output..

7573893[/snapback]

er ikke helt med nå..... hva skal han med SCART adapter ?

7574107[/snapback]

Erm... Var det sånn at han skulle få bildet fra TVen over til PCen? Leste ikke så nøye! :D

7574126[/snapback]

Kan ikke bruke scart adapter. Kan smekke inn gul RCA og S-video, men får ikke både output og input på samme side. Skal se om jeg finner ut av opplegget med å lage egen kabel og bruke TVinn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...