Gå til innhold

Omtale av Stronghold: Crusaders (PC)

Anbefalte innlegg

Stronghold var en av forrige vinters store overraskelser. Ved å blande sammen elementer fra The Settlers og Age of Empires, samtidig som det fokuserte på festninger og slott, klarte dette spillet å gjøre seg bemerket i en sjanger som ellers var preget av fantasiløshet. Stronghold: Crusader er en videreføring av Stronghold, med de europeiske korstog til midtøsten fra 1095 til 1291.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå for du gi deg! 5 er greit i sinn helhet men 5/4 på grafikk? Burde hatt 2 til 2- hvis det hadde vert rettferdighet i spilleverden!

Selv om det ikke er 3D så er jo 2D grafikken råtten. De har jo ikke giddet og pusse opp på den fra sist gang. Til og med det mange år gamle age of kings har jo mange ganger bedre 2D grafikk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-23 15:57, skrev The_Creator:

Nå for du gi deg! 5 er greit i sinn helhet men 5/4 på grafikk? Burde hatt 2 til 2- hvis det hadde vert rettferdighet i spilleverden!

Selv om det ikke er 3D så er jo 2D grafikken råtten. De har jo ikke giddet og pusse opp på den fra sist gang. Til og med det mange år gamle age of kings har jo mange ganger bedre 2D grafikk.

Uten at det betydde noe for min vurdering, så er 4/5 karakteren på linje med det andre blader og nettsteder har gitt spillet i grafikk. Jeg vet ikke om du snakker ut i fra det du ser på skjermbildene eller fra erfaring med spillet, men jeg kan ikke skjønne at du mener Age of Kings ser like bra ut som dette. Detaljnivået i Crusader: Stronghold er flere ganger så høyt, og det er en mengde fantastisk flott lagde animasjoner her. Men jeg skal jo ærlig innrømme at det ikke er grafikkens tekniske nivå som gir poeng her, det er mer den artistiske kvaliteten og det at jo mer jeg studerte den, jo mer likte jeg den. Uansett, hadde jeg gitt spillets grafikk en ren 4er, så hadde det likevel fått 5 totalt, så det spiller egentlig ikke noen stor rolle.

Lenke til kommentar

Quote:

Nei nå får du gi deg!!!

Quote:

Selv om det ikke er 3D så er jo 2D grafikken råtten. De har jo ikke giddet og pusse opp på den fra sist gang.

Det virker som du absolutt ikke har spillt dette spillet i det hele tatt.

Quote:

Til og med det mange år gamle age of kings har jo mange ganger bedre 2D grafikk.

Ok?!..... tror ikke det nei!!!

TheGimp

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-27 11:06 ]

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...