goliatmo Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Til jul fikk jeg en brukt minidisk av stefaren min, det fulgte med en lader og en annen kabel med en jack og en kabel som jeg ikke aner hve er. hvordan kopierer jeg sanger fra cd til minidisken? må jeg koble den på et stereoannlegg, for det høres veldig upraktisk ut når jeg skal begyne å skippe sanger.. og hvilken kabler bør jeg evt. annskaffe? tusen takk for svar PS. sorry hvis jeg postet feil eller hvis jeg har oversett en allerede eksisterende post.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 du trenger sikkert ein USB kabel... Kva type er det?(mp3-spelaren?) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) portable minidisk recorder MZ-R50 jeg kan ikke se noen usb inngang på den... Endret 24. desember 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk den til å funke nå, må koble line in til line ut på PCn. Er litt tungvint så hvis det er en enklere måte som noen hvet om så hadde det vert veldig fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå