Lamakar Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hva må jeg bruke for og rense Eksosannlegget på min TSX? O_o Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Turtall er det beste Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Ok, da kjøper jeg nytt effektannlegg,, for turtall har jeg prøvd Lenke til kommentar
just_me Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 skru av eksos hell på aceton, hold på begge ender og rist det godt så lenge du orker, så tømmer du ut alt sammen og tenner på, ver forskitig når du tenner på aceton brenner sykt bra, bedre en bensin og flammen er vanskelig og se og det brenner lenge, dette har jeg gjort og det funka fett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 skru av eksos hell på aceton, hold på begge ender og rist det godt så lenge du orker, så tømmer du ut alt sammen og tenner på, ver forskitig når du tenner på aceton brenner sykt bra, bedre en bensin og flammen er vanskelig og se og det brenner lenge, dette har jeg gjort og det funka fett 7571242[/snapback] Jeg ville gått for samme løsning Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=108446 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå