Elefantons1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kjører nå med et trådløst tastatur og et med tråd. Musa er trådløs. Fant ut at jeg kan bruke to tastaturer samtidig da jeg satt i det tastaturet med trød, og det trådløse forsatt virker... Grunnen til det er at sender'n til det trådløse tastaturen er den samme som til musa (USB-tilkobling). Dette er utrolig kjekt når jeg foreksempel skal game;) Det jeg lurte på er om jeg også kan bruke en trådmus? "Samtidig" med den trådløse? Slik at jeg tar den opp når jeg skal game, uten å måtte bytte ledninger... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 fint for deg at du fant ut av det.... Trur du kan bruke 2 muser men ser ikkje vitsen i det Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ikke noe problem å koble til flere tastatur og mus.. ihvertfall ikke noe problem via usb Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Vitsen er at trådløs mus har dårligere respons enn trådmus... Men skal det da bare være å koble trådmusa i data'n (vanlig "musekobling" IKKE USB), også starte på nytt og da skal det fungere? Har prøvd en gang, men da gikk det ikke... Må jeg innstallere noe/endre innstillinger eller annet? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kjører til og med 2 komplette trådløse sett jeg, et Logitech m. blåtann og et Logitech m. radiotilkobling. Funker som bare det og utrolig praktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå