oyvhov Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei. jeg har hatt mitt Canon EOS 350 i månder nå, i det siste , når jeg tar bilder har autofokusen min vert tregere eller ikke fungert i det hele tatt. den søker , men den finner ikke fokus??!! av og til fungerer det.. noen som har tips?? Takker for svar! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ta av objektivet, finn en q-tips og rens "polene" på objektivet og på kamerahuset. Det hender det funker. Lenke til kommentar
oyvhov Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Ta av objektivet, finn en q-tips og rens "polene" på objektivet og på kamerahuset. Det hender det funker. 7571020[/snapback] takk for tipset Lenke til kommentar
oyvhov Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) ----------- Det funger minst når jeg har på M fuktionen på hjulet! Gjerne flere tips Endret 24. desember 2006 av oyvhov Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Autofokusen på min D50 "jager" fælt når den står i Auto og når jeg bruker kit-objektivet. Nå bruker jeg nesten aldri Auto og heller ikke kit-objektivet, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå