OscarWoHA Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Broren min skal installere Windows på nytt. Fungerer vanligvis bra. Men, ikke denne gangen. Har endret bootrekkefølgen til 1. CD-ROM 2. Hard Disk Når PCen starter med Windows CD-en satt inn hopper den rett forbi "Press Enter to boot from CD...". Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) bruker du USB tastatur så husk å enable usb tast i bios,kan sef være et annet problem du har..ville bare sjekke..(det må du vel ha et ps2 for å gjøre.) Endret 24. desember 2006 av loddebolten Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Broren min skal installere Windows på nytt. Fungerer vanligvis bra. Men, ikke denne gangen. Har endret bootrekkefølgen til1. CD-ROM 2. Hard Disk Når PCen starter med Windows CD-en satt inn hopper den rett forbi "Press Enter to boot from CD...". Hva skal jeg gjøre? 7570966[/snapback] da presser du enter for boot fra cd? herregud. går det ant! Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 he he..den va fin.,du huska å trykke enter..? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Som nevnt går det ikke da den hopper over denne teksten på 0,00004 sekunder. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 cd plate er ok..? cd spiller virker..? ikke usb tastatur..? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har samme problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå