Hotel Papa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Heisann Fikk en SE W850i i kveld, og skulle prøve å sende en sms med den.. Men så fikk jeg beskjed om at den ikke kunne sende, og la seg bare i utboks. Så gikk jeg i bruksanvisningen og så at man måtte velge et nummer som man skulle ha for å sende meldinger, fear nok, det lå der fra før og jeg valgte det (akkurat som det sto i manualen).. Men fortsatt vil den ikke sende smser... Noen som har hatt samme problem eller vet om hvordan jeg kan få fikset det? God Jul EvenruD Ps. Er det en liknende tråd, så må jeg beklage, men fant ingen da jeg søkte. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sjekk nummeret til meldingssentralen. Telenors meldingssentral: +4790002100 Netcoms meldingssentral: +4792001000 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Nå har jeg Tele2, men det fikk jeg fikset var visst bare å slå telefonen av og på Men så var det en ting til, det kommer hele tiden at kontakten er brutt når jeg skal på internett eller når den skal oppdatere? Er det noe jeg må skrive inn eller no sånn? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har du fått wapinnstillinger? Jeg anbefaler å slå av dobbelmodus, og bruke kun GSM. Sparer MYE batteri... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Skal jeg sette den på GSM nett under mobilnett? Hvor ser jeg wapinnstillinger? Har vært under internettinnstillinger, litt usikker på hva jeg skal velge der, men litt rart det ikke står no særlig om dette i manualen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Har du fått wapinnstillinger? Jeg anbefaler å slå av dobbelmodus, og bruke kun GSM. Sparer MYE batteri... 7570858[/snapback] Lurer litt, dobbelmodus.... hva mener du med det? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har du fått wapinnstillinger? Jeg anbefaler å slå av dobbelmodus, og bruke kun GSM. Sparer MYE batteri... 7570858[/snapback] Lurer litt, dobbelmodus.... hva mener du med det? 7581916[/snapback] Det er at telefonen både kan bruke 3G og vanlig GSM. Den velger selv nett. Med 3G avslått, bruker den mindre strøm, og bruker kun GSM. Dersom du trenger 3G til hurtig dataoverføring, kan du bare aktivere det igjen. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har du fått wapinnstillinger? Jeg anbefaler å slå av dobbelmodus, og bruke kun GSM. Sparer MYE batteri... 7570858[/snapback] Vanlig sms har ingen ting med wap instilinger å gjøre.. Det jeg ville ha gjort er: (Hvis dette gjelder MMS meldinger, å ikke SMS, så er det nok bare å legge inn MMS og WAP instilinger til Tele2.. Dette gjør du i fra www.Tele2.no ) 1: Sjekk at det er rett meldings sentral nr, som er lakt inn.. (Også prøv å send til forskjellige nr, å ikke bare et..) 2: Hvis så, prøv å tilbakke stille/nulstille telefonen.. 3: Hvis fremdeles feil, så ta å oppdatere programmvaren på den, via PCen, eller tlf menyen.. 3.1: Start på 1 igjen, men hopp over 3, hvis det fremdeles ikke fungerer.. 4: Lån et annet nr/kort til noen andre, å se om det fungerer med demmers.. (Hvis så, kontakt operatøren din.. Eventuelt skift Sim kort, hvis det er 2-3 år, eller gamlere..) 5: Fremdeles feil? Stikk innom butikken du kjøpte den, å få dem til å sjekke.. Hvis ikke dem får den til å fungere, å det er en feil med TLFen, så hør om du kan få en ny en på DOA tid.. (Forutsetter at det er under 7 dager, siden du kjøpte den..) 6: Lykke til. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå