Almadora Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Noen som vet om et sted man kan kjøpe det med norsk tekst? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Du trengte da virkelig ikke å opprette enda en tråd for dette? Hva med å bare bruke den forrige du laget? Spør du der og ber moderator stenge denne skal jeg prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Men jeg har allerede bedt en mod stenge den andre tråden Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Javel? Sjekket allikevel boxen med de 5 sesongene fra CDON.com, og der står det ingen norsk tekst. Sjekket også andre norske internettsider og ingen av dem hadde halle norsk tekst. Tror derfor du må nøye deg med engelsk tekst eller ingenting dessverre. Du er forresten i feil forum. Det du leter etter; Diskusjon.no > Kultur > TV-serier og programmer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Flyttet fra Film til TV-serier og -programmer. EDIT: I tillegg har trådstarter en nesten identisk tråd i det tilflyttede forumet. Denne tråden stenges dermes, ettersom jeg ikke kan se noen grunn til å ha to tråder om det nesten samme temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg