Patrick de Maar Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei, Jeg sliter litt med den kjente 137GiB sperren, og har ikke lovlig XP, og dermed ingen SP1/SP2. Jeg har Win XP SP2 liggende, men har ikke brenne cder, men det er ikke pirati jeg trenger hjelp med nå. Jeg lurer på om det er en _lovlig_ måte rundt denne sperren, ved hjelp av triksing i registeret for eksempel..noen som vet om en slik vei rundt som jeg kan bruke midlertidig? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=165302 Quote fra linken: For å lage en slik fil selv, gjør man slik: Start opp Notepad eller en annen teksteditor, klipp ut det som står her, og lagre som 'et eller annet'.reg, f.eks diskaxx.reg CODE REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters\] "EnableBigLba"=dword:00000001 Dobbeltklikk, legg til i registeret, start på nytt. Det denne gjør er å lete seg fram til en nøkkelverdi i registeret, og legge til en verdi under den. Etter du har gjort dette, er det bare til å formatere og partisjonere. Endret 24. desember 2006 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå