Almadora Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei! Fikk jo masse penger til jul og jeg vurderer å kjøpe Family Guy sesong 1.-5. Men denne koster jo 1309,- så noen som vet om det er verdt det? btw så synes jeg det er drit kult program og jeg lurer på om det inneholder alle episodene. Noen erfaringer? Takker for svar Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 1300 kroner var kanskje i meste laget Det er ganske kult, har alle sesongene selv kjøpt på DVD i USA, ble ca NOK 300 til sammen men feil sone da. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Du får hver sesong til 10£ omtrent på play.com. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nå er vel Family Guy en TV-serie, og har derfor mer med en annen del av forumet å gjøre. 1300 spenn høres forresten veldig mye ut. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Men kommer alle til å ha norsk tekst? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det har de dessverre ikke. Men om du får seriene til halvparten av prisen, er det vel verdt det? Your choice. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Er ikke så kult uten tekst Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg tror Family Guy ville mistet litt av "sjarmen" med tekst. Tror ikke alle spøkene ville latt seg oversette like godt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er kjekt med tekst så lenge det er engelsk og så det blir skrevet akkurat det som blir sagt. Norsk = pewk Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Med mindre du sliter med å skjønne engelsk, ville jeg rådet deg å begynne med dette. Ofte man får mye mer ut av filmer og serier om man hører på det som sies istedenfor å lese de av og til banale oversettelsene. Slike serier er jo som hånd i hanske til å øve seg på slike ting. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Den evige Ingen, engelsk eller norsk teksting, selv sier jeg ingen 90% av tiden, da 10% utgjør filmer der de snakker andre ting enn engelsk. faktisk når jeg så Richard III med Ian McKellen måtte jeg følge god med, da de snakka fort og på gammel teaterisk engelsk. men etter noen minutter kom man seg inn i det. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det beste er jo egentlig å ha engelsk tekst på engelsk tale! For det er ikke alltid man får med seg det dem sier! Men det er jo etter eget ønske. Jeg selv liker Engelsk tekst på Engelsk tale Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg har ikke noe problem med å lese engelsk. Men vennene mine kan jo knapt engelsk og da er det jo ikke noe artig å se sammen med dem når de hele tiden spør "Hva sa han?" "Hva var morsomt?" "Hva skjedde?" Og masse sånt... Endret 25. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Den boksen på platekompaniet eller noe, som du tenker på, den til 1300, har den ikke norsk tekst den heller? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Den boksen på platekompaniet eller noe, som du tenker på, den til 1300, har den ikke norsk tekst den heller? 7573175[/snapback] Jeg har ikke sett hos platekompaniet men på cdon.com har de ikke norsk tekst iallfall Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Den boksen på platekompaniet eller noe, som du tenker på, den til 1300, har den ikke norsk tekst den heller? 7573175[/snapback] Jeg har ikke sett hos platekompaniet men på cdon.com har de ikke norsk tekst iallfall 7573178[/snapback] Da ser jeg i allefall ikke poenget med å betale dobbelt så mye.. Beatlte 723 for alle sesongene til sammen for noen (en?) mnd siden Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 ok. Platekompaniet hadde 200kr billigere for den boksen men still ingen norsk tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå