Gå til innhold

Family Guy sesong 1-5. Bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre du sliter med å skjønne engelsk, ville jeg rådet deg å begynne med dette. Ofte man får mye mer ut av filmer og serier om man hører på det som sies istedenfor å lese de av og til banale oversettelsene. Slike serier er jo som hånd i hanske til å øve seg på slike ting. :)

Lenke til kommentar

Den evige Ingen, engelsk eller norsk teksting, selv sier jeg ingen 90% av tiden, da 10% utgjør filmer der de snakker andre ting enn engelsk.

faktisk når jeg så Richard III med Ian McKellen måtte jeg følge god med, da de snakka fort og på gammel teaterisk engelsk. men etter noen minutter kom man seg inn i det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med å lese engelsk. Men vennene mine kan jo knapt engelsk og da er det jo ikke noe artig å se sammen med dem når de hele tiden spør "Hva sa han?" "Hva var morsomt?" "Hva skjedde?" Og masse sånt...

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Den boksen på platekompaniet eller noe, som du tenker på, den til 1300, har den ikke norsk tekst den heller?

7573175[/snapback]

Jeg har ikke sett hos platekompaniet men på cdon.com har de ikke norsk tekst iallfall

7573178[/snapback]

Da ser jeg i allefall ikke poenget med å betale dobbelt så mye..

Beatlte 723 for alle sesongene til sammen for noen (en?:p) mnd siden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...