scorcho Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hei fått julegave i år hvor det står utenpå pakken bokstaven K samt ss(og ett eller annet nr som betyr at det er den 82 utgaven som skal være vanskeligere å downgrade) jeg lurer på om noen vet hvilken firmwareversjon k versjonen er ? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 åpne den opp også etter du har stilt inn tid/dato osv så går du inn på settings i menyen og velger system setting deretter går du til system information og der burde det stå hvilken firmware det er P.S hvis det er noe mere du lurer på så spør Lenke til kommentar
Teds Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det er derfor han kanskje vil vite hvorfor hvilken firmware PSPen har så han kan få byttet den om den er over 2.71. Bokstaven "K" er bekreftet firmware 2.71 så du har mulighetene til å nedgradere OM DU IKKE har et TA-082 hovedkort! Sjekk nederste avsnitt og nederste bilde for forklaring om du har dommedagskortet. LINK. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 min psp heter psp-1004k me den ver.1.50 når jeg fikk den 1.sep i fjor men nå er den ver.3.00 Lenke til kommentar
Teds Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 min psp heter psp-1004k me den ver.1.50 når jeg fikk den 1.sep i fjor men nå er den ver.3.00 7571829[/snapback] Det er jo fordi du oppgraderer firmware'n.... Skjønner ikke helt hva du ville med dette innlegget. Om du ikke vet hva homebrew er så kan du lese en del om det på PSPAvisen eller PSPNett. Alle som har muligheten til det bør nedgradere til 1.50 og eventuelt oppgradere til 3.02OE. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 vet det jeg tar ikke sjansen på homebrew i tilfelle jeg fucker den opp Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 vet det jeg tar ikke sjansen på homebrew i tilfelle jeg fucker den opp 7573587[/snapback] Hehe, er bare 1% av homebrew som skriver til flash(og som kan ødelegge PSP'en) resten er helt trygge. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jepp. Altså, det er mer sannsynlig at du får kreft enn at den fucker seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå