Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Uinstall av Rome, fungere ikke!

Anbefalte innlegg

Når jeg setter inn cd'n til Rome: Total War og trykker på play så skjer det ingenting. Prøvde å avinstallere men NEI, kommer halvveis på install shield wizard så stopper den og alt blir borte.

Har prøvd kjør--> regedit men finner ikke mappen til Rome lol. Noen som vet hva det kan være? har ikke fått spilt det på en god stund nå!

Takker for alle svar :D .

PS: JA alt er originalt, kjøpt i butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avinstaler  på min datamaskin --> legg til eller fjern programmer

7570170[/snapback]

Går ikke der heller :( Finner ikke mappen til Rome noen sted heller!

7570233[/snapback]

Se hvor snarveien til spillet peker så kan du gå inn og slette den mappa. Så kjøre crap cleaner for å fjerne alle reg keys som ikke lenger brukes så bruke crap cleaner for å fjerne spillet fra lista over legg til fjern programmer. Det blir kanskje ikke den letteste måten å gjøre det på men du får det i alle fal bort.

Francis :D

Lenke til kommentar
Avinstaler  på min datamaskin --> legg til eller fjern programmer

7570170[/snapback]

Går ikke der heller :( Finner ikke mappen til Rome noen sted heller!

7570233[/snapback]

Se hvor snarveien til spillet peker så kan du gå inn og slette den mappa. Så kjøre crap cleaner for å fjerne alle reg keys som ikke lenger brukes så bruke crap cleaner for å fjerne spillet fra lista over legg til fjern programmer. Det blir kanskje ikke den letteste måten å gjøre det på men du får det i alle fal bort.

Francis :D

7570246[/snapback]

O_o takk takk. Mappa lå i "programFILES" ikke "FILER" lol. Har slettet mappen nå men hva nå ?? Har lastet ned crap cleaner, hvordan fjerner jeg spillet derfra ??

EDIT: :O Jeg klarte dt! Gikk ann å re-installere, måtta bare gå start-->Søk så skrev jeg inn rome og slettet alle filene som kom opp. Men nå jeg installerte det på nytt så ble grafikken helt rar, halve skjermen ble gul/grønn(Striper). hva kan jeg gjøre da ?:p

Endret av DerNoOb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...