-ɐMoԀ- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Vinflakseholder kan det ligne på 7573133[/snapback] Det er no hverfall ikke vinholder, flaska må/skal vel egentlig peke ned, slik at vinen er i berøring med korken Om den ikke skal monteres oppunder skap da ehh.. Men om kapper av den korte stanga som går på tvers øverst så kan det linge på de sykkelstativene men ser utenfor butikken lul Jeg tror det er en knagg til og henge jakker osv på Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tviler på at det er en bokholder da det blir upraktisk å bla i boken..Og igjen finnes det mye enklere bokholdere enn dette. Nei.. hvis fyren eller dama fant dette i utlandet kan det nesten være hva som helst. Jeg vil nesten tipp at det er en oppbevarigns dingz for ett eller annet Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Serviettholder hørtes ikke dumt ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kanskje en skoholder for enbente? Stikk skoen inn på den øverste bøylen. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Vil tippe brevholder jeg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg tipper mest at det er en vinflaskeholder, eller noe annet drikke. Kanskje det bare er pynt? Endret 2. januar 2007 av Nellemann Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 vel, nå bruker jeg den som loddeboltstativ for det har jeg behov for Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Veldig dårlig konstruert serviettholder. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Enten serviettholder eller bokholder Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er en bananholder. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den var jo ganske fin, da. Kanskje litt mye metall. Jeg ville brukt den som vekkerklokke eller solbriller. Ble du glad for den? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den var jo ganske fin, da. Kanskje litt mye metall. Jeg ville brukt den som vekkerklokke eller solbriller. Ble du glad for den? 7640943[/snapback] Jeg har på følelsen av at du prøvde å være morsom.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hehe, vel det var ialefall en ganske morom julegave for INGEN vet hva det er for noe Søstera mi som er i thailand hadde ikke kjøpt den alikavel. Jeg var sikker på at det var fra henne ettersom hennes barn stod som givere. Kansje det var eldste sønnen dems. Har ikke snakka med han etter jul enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå