hernil Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 har fått et nytt minnekort, memory stick pro duo 2gb! hva er lurt å gjøre før jeg bruker det? skal jeg ta over alle innstillinger fra det gamle, eller skal jeg formatere det i telefonen? er det noen tips? takker for svar! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Om du skal formatere, formater i PCen. Før du legger over noe som helst må du sett det i telefonen så den kan lage de mapper som trengs. God jul. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) jeg bruker my phone explorer har lagd backup og tenkte jeg kunne hente inn backupen på telefonen med det nye minnekortet, er det en bra løsning? god jul til deg og Endret 24. desember 2006 av hernil Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tror det er unødvendig å lage mapper. Kjøpte et 4 GB minnekort av samme typen. Puttet det rett inn i mobiltelefonen, gjorde ingenting. Mapper ble ordnet (med mindre de var der fra før av) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 ja. prøvde meg fram, og mappene ble lagd når jeg putta kortet i telefonen. har lagt inn musikk og diverse så det funker helt fint! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå