Bayas Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei. Jeg brente ut en plate med bilder på! Etter at jeg hadde gjort det så skulle jeg legge bildene over på den andre pc-en min. Men etter en stund med overføring av bilder til den andre pc-en kommer det opp at det er lese feil på cd-platen. Og problemet nå er at jeg rett og slett ikke får fjernet mappen der jeg la bildene. Mappen er helt tom, men når jeg skal slette bildene så kommer det opp--> (Kan ikke slette fil: kan ikke lese fra kildefilen eller kildedisken) Hvordan får jeg fjernet mappen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Prøvd å slette via cmd? Lenke til kommentar
Bayas Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Prøvd å slette via cmd? 7570019[/snapback] Hvordan gjør man det? hva betyr det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 start - kjør cd <mappe> del <mappe> Hvis du gir meg "link" til mappa di så kan jeg skrive det nøyaktig for deg Lenke til kommentar
Bayas Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 start - kjør cd <mappe> del <mappe> Hvis du gir meg "link" til mappa di så kan jeg skrive det nøyaktig for deg 7570184[/snapback] C:\DVD Vis det va det du mente? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 var det jeg mente ja start - kjør cmd cd c:\ del DVD Lenke til kommentar
Bayas Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 ja jeg gjor det det. så kom det opp om jeg var sikker på om jeg ville slette det. (J\N) SÅ jeg trykte J ... men alikvell så finner jeg mappen på c disken Lenke til kommentar
Bayas Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Er det noen andre som har en ide om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Start CMD igjen og prøv dette: attrib -r -a -s- h del c:\DVD ---------- Om det ikke funker; Restart PCen i sikkermodus Endret 24. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Bayas Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har prøvd å slette filene når jeg er i sikkerhets modus men det hjelper ikke. Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå