Langeteig Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vel ja, mistet lappen for 6 mnd siden. Var ferdig med prøveperioden. Lurer på hva som skjer nå?... Må eg ta teori på nytt? Eller får eg kortet tilbake automatisk? Vil ikke høre noe lektyre om fart - versus død osv. Er fullt klar over det eg har gjort, og angrer selvfølgelig. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 kjekt å vite *mine innlegg* Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 For å ha satt standarden i denne tråden: Ethvert innlegg som inneholder "HAHAHA DU BURDE VÆRT UTEN LAPPEN FOR EVIG!" o.l. blir slettet og advarsler vil bli gitt. Samtlige innlegg _SKAL_ være relevante! Lenke til kommentar
Langeteig Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Jess. Takk. Håper på noen seriøse svar her nå. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Dersom prøveperioden på 2 år var overstått før du mistet lappen, tror jeg du kan få den tilbake uten å måtte kjøre opp på nytt. Er ikke helt sikker, men tror regelen er slik at dersom du mister lappen MER enn 6 mnd, må du kjøre opp på nytt. Dersom du mister lappen 6 mnd. eller mindre, slipper du å ta ny oppkjøring, og kan få sertifikatet rett tilbake. Om kortet kommer tilbake automatisk er jeg usikker på, mulig du må ringe politiet og høre. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hvis du mister lappen innenfor prøvetiden på to år, så må du ta teorien og oppkjøringen på nytt, og ikke noe mer! Hvis du hadde en dag igjen av prøvetiden når du mistet lappen har du vert skikkelig uheldig, fordi man får ny prøvetid på to år. Bare så det er sagt: Har man hatt en prøvetid på to år, vil man aldri få den tilbake igjen. Har du hatt prøvetiden derimot får du lappen tilbake i posten! Endret 24. desember 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Langeteig Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hvis du mister lappen innenfor prøvetiden på to år, så må du ta teorien og oppkjøringen på nytt, og ikke noe mer! Hvis du hadde en dag igjen av prøvetiden når du mistet lappen har du vert skikkelig uheldig, fordi man får ny prøvetid på to år. Bare så det er sagt: Har man hatt en prøvetid på to år, vil man aldri få den tilbake igjen. Har du hatt prøvetiden derimot får du lappen tilbake i posten! 7569964[/snapback] Og du er heilt sikker på dette... Juhu, for ein julekveld LOL Endret 24. desember 2006 av Langeteig Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg er veldig sikker på dette! Min mor er trafikklærer, så jeg kan endel om slikt =) 'God jol! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hva med å ringe biltilsynet? de burde kunne gi deg korrekt svar på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå