CaNaBiS Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hei! jeg skal lakke tastaturet mitt.... Har lakka det grønt nå... (Bare ramma!!!) Men har plana om å skrive "Cola" bortover tastan..... Nokken som kan tipse meg om hva jeg skal gjøre? Skal ha: F1 - 12 tastan i sølv eller gull.... og Ctrl,alt shitf, enter osv. o en farge også! kan ikje så mye tutch metode men.... :wink: skal klare å skrive alikkavell! =) Men har nokken gjort noe lignende før? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 14:32, skrev CaNaBiS:hei! jeg skal lakke tastaturet mitt.... Har lakka det grønt nå... (Bare ramma!!!) Men har plana om å skrive "Cola" bortover tastan..... Nokken som kan tipse meg om hva jeg skal gjøre? Skal ha: F1 - 12 tastan i sølv eller gull.... og Ctrl,alt shitf, enter osv. o en farge også! kan ikje så mye tutch metode men.... :wink: skal klare å skrive alikkavell! =)Men har nokken gjort noe lignende før? Tar du av alle tastene og lakker dem hver for seg? Vil ikke denne lakken tape seg etter hvert? De blir jo offer for mange fingre. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har lakkert tastaturet, og det tar en laaang stund før du ser at lakken begynner og slite. Bare bruk en bedre lakk, så skal nok det gå bra. Men det er et j**** slit hvis du skal lakkere alle tastene... :razz: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 se på mitt tastatur :-Þ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 korleis fekk du til å "fade" fargane sånn?? såg litt stili ut :razz: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 16:30, skrev Croyfer:se på mitt tastatur :-Þ Ikke ta det personlig(!) men jeg synes det var dritschtøggt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 18:25, skrev Gabriel_X:Ikke ta det personlig(!) men jeg synes det var dritschtøggt! ganske enig.. urk Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 jeg er faktisk heilt eni med dem siste der ja! sry! men det var et gammalt? Stygt tastatur du har lakka rødt og svart??? Hmmmm... sjøl like i ikje grønt, mne i syns tastaturet mitt som er grønt va finere!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå