Dan Stamnes Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei, har et ATI RADEON AIW X1300 (2006 edition) kort. dette er det TV-tuner på.. det jeg da lurer på, finnes det avspillere der ute som fungerer med Vista til denne tuneren? slik at jeg ikke blir avhengig av ATI Softwaren til dette? Dan Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 absolutt ingen som veit noe? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har enda til gode å finne andre avspillere enn ATIs egne for AIW-kort. Bruker du vista MCE, skal det funke der, slik jeg har forstått det. Det er i hvert fall det som er planen med mitt 9800SE AIW. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ChrisTV skryter av å fungere med ATI. Det fungerer bra på mitt Asus kort, men jeg har ikke prøvd det med ATI. http://www.chris-tv.com/cards.html#mpeg_hard Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 pokker.. måtte da ha en wdm driver. hvilket jeg IKKE finner, så da var det bare å glemme dette under vista.. jaja.. snart så man får gå på å formatere og legge inn Xp igjen da Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Det er ikke kommet WDM-drivere til Vista enda for ATI ATI All-in-Wonder® and VIVO variants based on the above are also supported in the display driver only.ATI Theater™ 550 family of products will be using the bundled capture driver provided with the Windows Vista operating system. The ATI Theater™ 650 is currently not supported. (...) The capture driver for these products is not being updated at this time (...) Endret 27. desember 2006 av baronKanon Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Mediaportal er et alternaltiv til ati sin programvare Programmet ligner veldig på windows mediasenter Endret 27. desember 2006 av biohazzard Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Mediaportal har møkkastøtte for ATI. Prøvde å installere det selv med mitt AIW, og det nektet å leke tv-kort. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 ATI burde skjerpe seg! vista er jo snart "gammelt" nytt, ergo burde de kunne tilby drivere til WDM .. er vel snart så det lønner seg mer for meg å legge inn Xp igjen *whine* Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Husk at Vista ikke er sluppet for hjemmemarkedet enda, og dermed vil de nok vente med en fullstendig driverpakke til 30. januar Selv vurderer jeg seriøst et hauppauge-kort istedet, da tv-delen av mitt 9800-kort ikke er helt tilfredsstillende. Et annet alternativ jeg skal prøve i mellomtiden er knoppmyth, som er en variant av MythTV. Dette skal visstnok være bra saker for HTPC med bred HW-støtte. http://www.mysettopbox.tv/knoppmyth.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå