Cuneax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da var Rome ferdig for godt. Snodig episode med et pennestrøk av dekadens. Slutten var artig nok, men jeg hadde heller ønska meg en überpompøs slutt med kor hvor Octavian/Augustus mottok hyllest, stående som gudekongen i 300. Denne sekvensen skulle da ha gått over til voice-over, noe likt starten på sesong 1, hvor det ble fortalt om Romerriket og dets framtidige storhet og imbahet. Men men, man kan ikke få alt man ønsker seg. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kommer det ikke flere episoder denne sesongen altså? Å er det ikke planlagt flere sesonger? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kommer det ikke flere episoder denne sesongen altså? Å er det ikke planlagt flere sesonger? 8242628[/snapback] såvidt jeg vet så var dette siste episode, og at en ny sesong hadde blitt for dyrt. trist Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fin slutt, langt mer nedtonet enn hva jeg skulle trodd. Hadde av en eller annen grunn set for meg en slag "Nord&Sør" slutt hvor de to vennene blir tvunget til et oppgjør. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, det så jeg for meg også, at Pollo og Vorenus møtes i slagets hete og må slåss mot hverandre. Jeg skulle ha tatt over roret i siste episode Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Men på den annen side ville det vært litt mye "plagiat" og mer forutsigbart med den løsningen. Har jo den allerede i en annen tv-serie, så er egentlig greit at de overasket såpass med en slutt som ikke er for Hollywood Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvilken annen TV-serie har de det i? Syns det hadde vært et storslagent klimaks (etterfulgt av klimaksslutten jeg drømte om litt over). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Så vidt jeg husker så er det denne tv-serien her som har to venner som havner på hver sin side av en krig og den ene ender opp med å drepe den andre; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor North and South Om jeg da ikke husker feil. Så serien før jeg kunne engelsk, så er endel år siden ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hmm, er ikke den gammel? Tror ikke klisjeen hadde overvunnet dramaet/intensiteten til en sånn scene i Rome. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Den er gammal ja. Men det var en virkelig stor og populær miniserie som om jeg husker riktig bygger på en omfattende bokserie. Tror faktisk jeg må se den igjen snart Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Synes og det var en fin slutt... Men skulle øsnke vi fikk se mer av sjøslaget siden det var serie avslutning og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå