Gå til innhold

Rome sesong 2 - Diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ordet cock ble nevnt to ganger i denne episoden, og det er vel og bra. Jeg syns egentlig Rome var bedre i forrige sesong. Cæsar var jo en fantastisk rollefigur i seg selv og maktkampen var liksom mer interessant da. Jeg syns Vorenus og Pollo blir litt malplasserte i den store historien for tiden, og det er ikke bra med tanke på det gode samspillet dette utgjorde i forrige sesong (og litt tidligere i sesong 2).

Lenke til kommentar

Pollos ansiktsuttrykk på slutten var veldig steinkaldt. En av de beste skuespillerprestasjonene jeg har sett i en serie på lenge. Er alltid gøy å se at spenningene bygger seg opp mellom fraksjonene, og denne episoden var ikke et unntak. Episoden holdt på interessen hele veien, selv uten de store voldsscenene. Det er godt jobba mtp dramaturgi og dialog! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja det skal være siste, såvidt jeg husker. Det kommer ikke flere sesonger. Litt for dyr serie å produsere.

Mannen som spiller Pullo har vokst sensasjonelt som skuespiller i denne serien. Helt fantastiske prestasjoner og han klarer å formidle både sympati, kjærlighet og hat på en merkelig måte, kun ved å sende blikk. Det kreves litt av en skuespiller å få til slikt.

Lenke til kommentar

Det bygger opp til storkrigen no ja, drama. intriger, drap, denne sesongen blir berre betre og betre. Enig med alle om at Pullo er blitt veldig bra karakter, og at skuespilleren gjer ein enormt bra jobb. Om ikkje han får ein pris for innstatsen sin i Rome, vil eg sei det er ein stor skuffelse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...