Loerand Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Marc Anthony har seilet opp til å bli en av mine favorittkarakterer, har forandret seg mye siden forrige sesong. Denne ukas episode var veldig bra, og likte spesielt godt drapet på Cicero, hvilken stemning. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Haha, vi snakker kinky sex i denne ukas episode Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ordet cock ble nevnt to ganger i denne episoden, og det er vel og bra. Jeg syns egentlig Rome var bedre i forrige sesong. Cæsar var jo en fantastisk rollefigur i seg selv og maktkampen var liksom mer interessant da. Jeg syns Vorenus og Pollo blir litt malplasserte i den store historien for tiden, og det er ikke bra med tanke på det gode samspillet dette utgjorde i forrige sesong (og litt tidligere i sesong 2). Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vorenus og Pullo spiller sin egen såpeserie uavhengig av de andre større hendelsene, noe som jeg synes er dumt. Klarer ikke helt bestemme meg for hvilken av sesongene jeg liker best. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Så nettopp episode 8 av sesong 2, og sitter med frysninger enda. Får helt angst når jeg tenker på at det er 3 uker til jeg får se neste episode p.g.a jobb. Herregud, for en episode! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Igjen ein kvalitetsepisode frå Rome. For ein forrykande avslutning på episoden, Titus Pullo tok heilt av! He is one crazy mofo! Aich; Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Haha. Ser ut som man har noe å glede seg til når man kommer hjem Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 fy faen for en fantastisk episode ;D åherregud får forsatt frysninger i kroppen av utrykket til Pullo når han slakta alle folka. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Pullo er helt. Bare synd historie har lært meg alle spoilerene med hensyn til Antony og Octavian. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Må vel være en av de bedre Rome episodene jeg har sett egentlig. Og ja...Pullo var bare kos hele veien da Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Pullo er en ekte barbar, ingen tvil om det. Cæsar begynneer å vise makt også, det er bra Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Yes nå blir det krig. Lurer på hvor bra de får de store sjøslaget til å bli. Herlig at rome viser så mye uten å sensurer ting. Synes litt synd på Titus nå. Han fortjente bedre. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Pullo er badass. Uttrykket hans på slutten er noe av det grimmeste jeg noen gang har sett på en skjerm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Var noen koselige scener i dag ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Pollos ansiktsuttrykk på slutten var veldig steinkaldt. En av de beste skuespillerprestasjonene jeg har sett i en serie på lenge. Er alltid gøy å se at spenningene bygger seg opp mellom fraksjonene, og denne episoden var ikke et unntak. Episoden holdt på interessen hele veien, selv uten de store voldsscenene. Det er godt jobba mtp dramaturgi og dialog! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Urgggh, bra episode. Bare så synd den gir meg lyst til å se episode 10 NU! Noen som vet om neste episode er den siste forresten? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ser sånn ut ifølge Wikipedia... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja det skal være siste, såvidt jeg husker. Det kommer ikke flere sesonger. Litt for dyr serie å produsere. Mannen som spiller Pullo har vokst sensasjonelt som skuespiller i denne serien. Helt fantastiske prestasjoner og han klarer å formidle både sympati, kjærlighet og hat på en merkelig måte, kun ved å sende blikk. Det kreves litt av en skuespiller å få til slikt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Jau. Kanskje en tilogmed skal se filmen han nettopp har vært med i. Selv om plottet høres litt jalla ut. Outpost heter filmen forresten. 3 uker til jeg kan se siste episoden :/ Endret 20. mars 2007 av Veritas_ Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det bygger opp til storkrigen no ja, drama. intriger, drap, denne sesongen blir berre betre og betre. Enig med alle om at Pullo er blitt veldig bra karakter, og at skuespilleren gjer ein enormt bra jobb. Om ikkje han får ein pris for innstatsen sin i Rome, vil eg sei det er ein stor skuffelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå