Gå til innhold

Rome sesong 2 - Diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Søndag 14 januar ! Jeg gleder meg noe utrolig, likte spesielt godt sesong 1.

Noen andre som har like høye forhåpninger som meg? Blir spennende og se hva som skjedde med Rome nå som cesar ble drept og hvordan det går med de 2 hovedpersonene ;D

http://www.hbo.com/rome/

Dømmer vi fra trailern så blir det en jævla spennende sesong ;D gleder meg som en unge.

*Emnetittel endret av moderator*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fant serien ok, men trodde den skulle bli bedre, litt mye sope opera for meg, ble litt lik andre serier, trodde den skulle gå helt vekk fra den gammle typen drama serier. men den var spenende nok den. og likte at det var nesten bare britiske skuespillere med, er for lite av dem på skjermen

Lenke til kommentar
jeg fant serien ok, men trodde den skulle bli bedre, litt mye sope opera for meg, ble litt lik andre serier, trodde den skulle gå helt vekk fra den gammle typen drama serier.

7569905[/snapback]

Må si meg enig der. Etter å ha sett trailere og reklamer for serien så hadde jeg forventet noe helt annet egentlig, så jeg ble litt skuffet over serien. Fulgte med i starten, men det endte med at jeg ikke orket mer. Gikk ikke glipp av noe etter min mening

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk akuratt sett Rome s2 starten, og må si at det var en veldig bra sesong start. Trur s2 kommer til og bli jævla bra,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det som han gangstern gjorde mot barna var jævla slemt. Håper de ikke er døde, og han fikk akuratt som fortjent når han ble drept.
Lenke til kommentar

Bra episode. Kanskje noen få dødpunkter her og der, men interessante posisjoner mange av rollefigurene havner i. Skal bli spennende å se hva som skjer utover.

Hva skjer med at HBO lager de beste seriene? The Sopranos, Oz, Band of Brothers og Rome... Jeg tar av meg hatten :)

Lenke til kommentar
Holder det ikke med denne tråden om sesong 2? Tenkte du på en bedre førstepost? Vi kan jo oppfordre trådstarter til å lage en mer nyttig førstepost i første omgang ;)

7730468[/snapback]

Jepp. Gjerne ny emnetittel også. :)

Uansett, meeeeget bra førsteepisode.

Gutta er tilbake. Herlig når Pullo og Vorenus slakter hele baren.

Lenke til kommentar
Bra episode. Kanskje noen få dødpunkter her og der, men interessante posisjoner mange av rollefigurene havner i. Skal bli spennende å se hva som skjer utover.

Hva skjer med at HBO lager de beste seriene? The Sopranos, Oz, Band of Brothers og Rome... Jeg tar av meg hatten :)

7729806[/snapback]

Deadwood! :love:

Lenke til kommentar

Octavian og Marcus Antonius må bli kompiser igjen etter hvert, i alle fall for en stund. Sammen med Marcus Aemilius Lepidus formet de Det Andre Triumviratet, mot Brutus og den republikanergjengen der. Ikke veit jeg hvordan serien legger det opp, så det kommer til å bli spennende å se, ja.

Første halvdel av episoden var litt stillestående, mens andre halvdel hadde mye mer interessante konflikter, -oppbyggelser og endring av maktposisjoner. Fremdeles en fresh serie, dette her (så liker jeg romerne veldig godt, da ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...