hinduuu Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Søndag 14 januar ! Jeg gleder meg noe utrolig, likte spesielt godt sesong 1. Noen andre som har like høye forhåpninger som meg? Blir spennende og se hva som skjedde med Rome nå som cesar ble drept og hvordan det går med de 2 hovedpersonene ;D http://www.hbo.com/rome/ Dømmer vi fra trailern så blir det en jævla spennende sesong ;D gleder meg som en unge. *Emnetittel endret av moderator* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 jeg fant serien ok, men trodde den skulle bli bedre, litt mye sope opera for meg, ble litt lik andre serier, trodde den skulle gå helt vekk fra den gammle typen drama serier. men den var spenende nok den. og likte at det var nesten bare britiske skuespillere med, er for lite av dem på skjermen Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 MEGET bra laget serie! Sesong 2 kan bli bra Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 jeg fant serien ok, men trodde den skulle bli bedre, litt mye sope opera for meg, ble litt lik andre serier, trodde den skulle gå helt vekk fra den gammle typen drama serier. 7569905[/snapback] Må si meg enig der. Etter å ha sett trailere og reklamer for serien så hadde jeg forventet noe helt annet egentlig, så jeg ble litt skuffet over serien. Fulgte med i starten, men det endte med at jeg ikke orket mer. Gikk ikke glipp av noe etter min mening Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har ikke sett noe på denne serien, men esken som dvd'en er i, den som er av tre, er så utrolig stilig at den nesten gjør det verdt å eie uansett. Bare den blir litt billigere så kan hende jeg kjøper den og ser den. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Likte første sesongen av Rome veldig godt. Gleder meg til 2'ern kommer. Polly Walker Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ikke lenge igjen nå, sitter bare og venter. En god kveld, s2 av rome + hills s2 starter. Vell vært og vente ;D Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Fikk akuratt sett Rome s2 starten, og må si at det var en veldig bra sesong start. Trur s2 kommer til og bli jævla bra, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det som han gangstern gjorde mot barna var jævla slemt. Håper de ikke er døde, og han fikk akuratt som fortjent når han ble drept. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Bra episode. Kanskje noen få dødpunkter her og der, men interessante posisjoner mange av rollefigurene havner i. Skal bli spennende å se hva som skjer utover. Hva skjer med at HBO lager de beste seriene? The Sopranos, Oz, Band of Brothers og Rome... Jeg tar av meg hatten Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 HBO er sinnsykt bra ja Bre episode, gleder meg til resten av sesongen, kan bli meget bra! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Skal vi lage ny tråd ang. sesong 2 eller? Skal se første episode nå, gleder meg som en liten unge. Så ferdig sesong 1 på dvd isted. HBO er faenmeg pure class. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Holder det ikke med denne tråden om sesong 2? Tenkte du på en bedre førstepost? Vi kan jo oppfordre trådstarter til å lage en mer nyttig førstepost i første omgang Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Holder det ikke med denne tråden om sesong 2? Tenkte du på en bedre førstepost? Vi kan jo oppfordre trådstarter til å lage en mer nyttig førstepost i første omgang 7730468[/snapback] Jepp. Gjerne ny emnetittel også. Uansett, meeeeget bra førsteepisode. Gutta er tilbake. Herlig når Pullo og Vorenus slakter hele baren. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dette var bra saker.. Satt nesten i transe gjennom hele episoden med kickoff på slutten! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bra episode. Kanskje noen få dødpunkter her og der, men interessante posisjoner mange av rollefigurene havner i. Skal bli spennende å se hva som skjer utover. Hva skjer med at HBO lager de beste seriene? The Sopranos, Oz, Band of Brothers og Rome... Jeg tar av meg hatten 7729806[/snapback] Deadwood! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Så episoden akkurat nå. Slutten var var fabelaktig Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Episode 2 ute. Kan noen være så snill å skifte emnetittel? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Da har jeg endret emnetittelen. Gleder meg til å se episode 2 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Knallepisode. Ligger ann til en skikkelig maktkamp mellom Octavian og Marc Anthony nå. () Blir spennende å se hva Pullo og Vorenus holder på med. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Octavian og Marcus Antonius må bli kompiser igjen etter hvert, i alle fall for en stund. Sammen med Marcus Aemilius Lepidus formet de Det Andre Triumviratet, mot Brutus og den republikanergjengen der. Ikke veit jeg hvordan serien legger det opp, så det kommer til å bli spennende å se, ja. Første halvdel av episoden var litt stillestående, mens andre halvdel hadde mye mer interessante konflikter, -oppbyggelser og endring av maktposisjoner. Fremdeles en fresh serie, dette her (så liker jeg romerne veldig godt, da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå