Reeve Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei Jeg kjører min E6600 på 1.45 volt nå og 3.2 Ghz. Den er stabil i Orthos blend, men jeg lurer på om dette egentlig er bra. Jeg har sett E6300 CPUer som har klart over 3.5 Ghz - stabilt med en volt på under 1.3, og derfor begynner jeg å lure litt om jeg har vært uheldig med CPUen . Noen som har noen meninger/resultater på hva de klarer med sin E6600? PS: Skal kanskje nevnes at jeg kjører på stock kjølere, og jeg har ikke stilt på noe volt til FSB eller NB. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nå det kan være RAM og HK som holder deg igjen og en bedre kjøler skader ingen men du skulle ha kommet lenger med stock, hva er load og idel tempen? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Når du får deg en bedere kjøler, og kaldere cpu, så kan du nok sette ned volten. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Når du får deg en bedere kjøler, og kaldere cpu, så kan du nok sette ned volten. 7574195[/snapback] OK for load er ca. 70 grader atm. Vannkjølling kommer med sikkerhet i sluytten av januar. EDIT: I mellomtiden skal jeg prøve med bedre kjølepasta enn de tre "flekkene" som er med boxed kjøleren. Endret 25. desember 2006 av christopher909 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) vil tippe om du får temperaturn ned, så kan du ta volten ned, og når du tar volten ned, så går temperaturen også ned litt. Endret 25. desember 2006 av Hellemyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå