Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Som sagt er jeg konstant svett i hendene, er vanvittig irriterende. Alt jeg tar på blir jo nesten vått. (overdivelse). Noen som har samme problemet eller vet noe som jeg kan gjøre for og bli kvitt det? Lenke til kommentar
Snø Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Aluminiumklorid hjelper, men man må være veldig forsiktig når man tar det i bruk. Kan skaffes i apoteket, men spør pesonalet om råd først. Endret 24. desember 2006 av Juicy Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er dette noe man må bruke hele tiden, eller over en periode så er det over? Lenke til kommentar
Snø Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Man må bruker det over en periode ja. Men som oftest trenger du ikke å påføre det mer enn én gang i uka. Du påfører det om kvelden, la det virke i løpet av natten også vasker du det av om morgenen. Veldig drøy i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå