AmdTommy Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 bios ser den som dualcore.. har kjørt stock hastigheter lenge nå så jeg har ikke brydd meg om det.. men skulle ta en litenm juleklokk å da begynte det å irritere meg.. windows ser den som single core.. everest og cpu-z gjør det samme.. tilogmed css: 1 CPU, Frequency: 2.8 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE SSE2 MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV execing valve.rc .. hva skal jeg gjøre med det? bios update gjorde nada... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 bios ser den som dualcore.. har kjørt stock hastigheter lenge nå så jeg har ikke brydd meg om det.. men skulle ta en litenm juleklokk å da begynte det å irritere meg.. windows ser den som single core.. everest og cpu-z gjør det samme.. tilogmed css: 1 CPU, Frequency: 2.8 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE SSE2 MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV execing valve.rc .. hva skal jeg gjøre med det? bios update gjorde nada... 7569749[/snapback] Hvilket HK har du? på mitt HK kan jeg "slå av" den ene kjernen. Se om du har slått den av. Prøv også å resett BIOS til default og se om du fortsatt har problemet. Du han i hvertfall utelukke at den ene kjernen er ødelagt, for det er den ikke Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ellers kan det nok hende at du har feil HAL, spesielt hvis du oppgraderte til dualcore fra single-core uten å reinstallere Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå