Gå til innhold

Museinnstillinger i Ravenshield? S.O.S. ...

Anbefalte innlegg

Dette begynner å bli litt pinlig. Bruker Logitech Dual Optical. Jeg digger team survival modusen, og var en av de siste overlevende på laget i går, vel vitende om at de andre fulgte med i spec mode..

I det jeg rundet et hjørne, så jeg en av de siste motstanderene dukke opp, og jeg tømte hele magasinet i 3-4 runder - uten å drepe ham! Jeg bommet noe gudsjammerlig og sprayet hele veggen bak ham. Typen var på 10m avstand eller noe... Det var så pinlig at jeg ville gråte :sad: Som i saktefilm så jeg hvordan han rolig strafet, skiftet våpen og plukket meg ned..

I spec mode har jeg sett hvordan andre f.eks. beveger seg forbi et vindue, sjekker ut, ser en motstander i en bygning på andre siden, sikter presist og dreper dem med et skudd eller to. Presisjon..

Synes musa hopper litt mye, er ikke så presis som jeg vil ha den. Har ikke tweaket settings siden forrige OS install (Win2k), har noen tips om innstillingene ved spilling i Ravenshield, ville jeg satt pris på det. Nå egner jeg meg mest som skjold..

Om noen spiller på Norsk server, vær så snill å si ifra btw :smile: Jeg er newbie på denne typen FPS, så bear with me når jeg driter meg ut. Har kun 1 tk på samvittigheten så langt, og det var fordi jeg slapp triggeren for sent etter å ha drept en motstander mens en annen i gruppa sto litt nært. Er vant til OFP og slike spill, men oppdaget at Ravenshield virker ganske realistisk. Man kan faktisk dø av 1 skudd her *gisph* <- sarkasme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...