Gå til innhold

HP dv9060 - Go maskinen?

Prebba1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
at den ene har bedre byggekvalitet enn den andre f.eks.

7575597[/snapback]

Har du prøvd den andre? Nok engang tar jeg jada-jadas ord for det. Det vitner jo om uvitenhet når du sier at: "byggekvalitet er begge av hp kvalitet." når HP varierer fra fugl til fisk hva byggekvalitet angår, prøv noen budsjett-HPer du, som f.eks 2 venniner av meg har, byggekvaliteten er søppel. Masse knirking, enorm slark i skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
HP 8336  har et mye bedre LSD panel/sjerm en 9060 og verre er det faktisk ikke... Ønsker man å se forskjell så gå i en butikk med begge maskiner og se dette selv "gidder ikke å argumentere mer for dette"

7575787[/snapback]

du kan strengt talt ikke argumentere. begge skjermene er prikk like. ikke noen forskjell.

Lenke til kommentar
HP 8336  har et mye bedre LSD panel/sjerm en 9060 og verre er det faktisk ikke... Ønsker man å se forskjell så gå i en butikk med begge maskiner og se dette selv "gidder ikke å argumentere mer for dette"

7575787[/snapback]

du kan strengt talt ikke argumentere. begge skjermene er prikk like. ikke noen forskjell.

7576012[/snapback]

Nei dem er slett ikke like da panelet på 8336 er bygd på en helt annen måte... "fra hp suport sine tekniske spesefikk" :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

7575787[/snapback]

7576012[/snapback]

Nei dem er slett ikke like da panelet på 8336 er bygd på en helt annen måte... "fra hp suport sine tekniske spesefikk" :roll:

7576032[/snapback]

javel ja. du gidder vel ikke å vise meg disse "hp suport tekniske spesefikk" da

Lenke til kommentar

7575787[/snapback]

7576012[/snapback]

7576032[/snapback]

javel ja. du gidder vel ikke å vise meg disse "hp suport tekniske spesefikk" da

7576051[/snapback]

Ring å snakk med de.................. Jeg har begge maskinene daglig og det er stor forskjell på de... Hva er din erfaring?

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg har HP dv9060ea. med en grundig vurdering av de 2.

om du ser forskjell mellom de 2 så har du kanskje fått en feilvare.

men de skjermene er helt like. og om du påstår noen annet kom med det svart på hvitt. og ikke referat fra en telefonsamtale. hvordan skal jeg vite at du snakker sant!

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Jeg har HP dv9060ea. med en gruding vurdering av de 2.

om du ser forskjell mellom de 2 så har du kanskje fått en feilvare.

men de skjermene er helt like. og om du påstår noen annet kom med det svart på hvitt. og ikke referat fra en telefonsamtale. hvordan skal jeg vite at du snakker sant!

7576158[/snapback]

Kjære deg vi har 6 stk 8336 - 3 stk 9005-6 stk 9041-8 stk 9060 og vi jobber med de daglig samt jeg har daglig kontakt med HP "ring de og få det jeg skriver bekreftet"........

God Jul!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

som jeg allerede har sagt. skjermene er like. hvordan du har kommet fram til noe annet er for meg uvisst. som jeg allerede har sagt. gi meg det svart på hvitt.

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
som jeg allerede har sagt. skjermene er like. hvordan du har kommet fram til noe annet er for meg uvisst. som jeg allerede har sagt. gi meg det svart på hvitt.

Godt nyttår!

7576280[/snapback]

Kan jo kanskje gjøre det enkelt for alle da siden du så voldsomt påstår at du har rett! Kom med det svart på hvitt selv? Skjønner ikke problemet! Jadajada har ihvertfall fått det bekreftet fra en plass, du sier du har "nøye vurdert" begge to...

Vel, eg hører på HP sin support inntil det kommer det berømmelig svart på hvitt argumentet ditt...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg har diskutert dette med Jada-jada før, heller ikke da kunne han bevise at det var forskjell i de tekniske spesifikasjonene. Da visste han heller ikke at det var Dual backlight også på DV9000 serien. Selv har jeg ikke tilgang til de nøyaktige specs på akkurat disse to skjemene utover det du finner på enhver webshop som selger dem, men min erfaring på jobb er at ikke det er synlig forskjell.

Jeg jobber på HP support selv, med support for stasjonære og bærbare pcer. Jeg kan si med 99% sikkerhet at ingen som sitter på sluttbruker supporten har sagt at den ene skjermen er bedre enn den andre. Hvis dette mot formodning skulle stemme må du ha snakket med en ny agent som ikke har sjekket opp før han / hun svarte.

Det eneste alternativet du har til sluttbrukersupporten er forhandlersupporten. Så om du jobber som forhandler ringer du et nummer som begynner på 23. Forhandlersupporten har ikke samme nivå av datakunnskap som de som sitter på sluttbrukersupporten derfor setter de over samtaler til oss så fort det blir for avansert.

Vi har også eksperter vi kan spørre om vi står fast, men disse sitter ikke på telefonen så disse har ikke Jada-Jada snakket med. (Ikke at de ville svart noe annerledes)

I vår forrige diskusjon ble Jada-Jada så usaklig at det måtte moderator til for å editere og slette poster i tråden. For at ikke denne tråden skal gå samme veien så kommer jeg ikke svare på meldinger fra Jada-Jada her.

God Jul (på etterskudd)

Og Godt Nytt År!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: Trenger du bevis for at jeg jobber for HP så er det bare å slenge opp en e-post adresse så skal jeg sende deg en mail fra jobb :) Jeg har ingen grunn til å ljuge, eller kanskje jeg skal gi deg fornavnet på alle på sluttbrukersupporten så kan du ringe inn å se om det stemmer? Du ringer jo dit så ofte likevel :whistle:

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
jeg skrev det der så moderatoren du har tilkalt leser det også.

7577255[/snapback]

Dette blir jo tåplig da han tydelig har mer erfaring en deg og du bare forsvarer maskinen du har :!: Jeg har samme maskin som deg og en kompis har denne 8336 og jeg er fullstedig enig at det er mye bedre skjerm på den han har :cry:

Hvis du har vært i en butikk å sammenlignet så må du ha vært blind for jeg ble i hvertfall jævli skuffet i forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
jeg skrev det der så moderatoren du har tilkalt leser det også.

7577255[/snapback]

Dette blir jo tåplig da han tydelig har mer erfaring en deg og du bare forsvarer maskinen du har :!: Jeg har samme maskin som deg og en kompis har denne 8336 og jeg er fullstedig enig at det er mye bedre skjerm på den han har :cry:

Hvis du har vært i en butikk å sammenlignet så må du ha vært blind for jeg ble i hvertfall jævli skuffet i forhold.

7577329[/snapback]

Hans Erling har mer erfaring. men jeg har en viss forståelse selv også.

det er samme skjermen.

Lenke til kommentar
Hehe ble jo mye snakking her .. Men tror jeg går for Dell Inspiron9400 til 14,700kr + frakt .. Det er som sagt rundt 3000 kroner mer men verdt d :p

7580156[/snapback]

Jepp, bare husk å velge 9-cellers batteri, mye bedre! Og sett for all del garanti til 1 år og skjermkort til 7900GS, da får du en super maskin. Frakt skal være inkludert på dellen. om du ringer og ber om engelsk windows så skal du få gratis vista-oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...