Loomis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvorfor skal jeg egentlig velge Asus p5b foran det billige alternativet Asus p5v2d-x? Jeg kan ikke se hva forskjellen på disse er... Takker for svar... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvilket chipset har de? hvor mange S-ata er det på de? Det kan være veldiug mange sånne småforskjeller. Men har ingen erfaring emd noen av de, annet enn at jeg vet at Asus P5B overklokker veldig bra. Gå for det Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har nå lest at p5b anbefales ikke til overklokking. Ifølge samme skildene så skal deluxe verisjonen være noe betre når det gjelder høy fps. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eh.. skal dette være en tullepost? Du får det du betaler for. Simple as that. Det billige kortet benytter et VIA-chipset og det andre benytter seg av intels 965p. Mine tidligere erfaringer med VIA tilsier at du ikke skal forvente deg noe særlig. kortene funker i og for seg, men det er vel det. Ikke forvent deg overklokkingsegenskaper eller noe fancy ting. Vennligst oppgi kilder dersom du skal si at du har lest at noe er dårlig. Det heter forresten FSB /pirke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå