Gå til innhold

har et problem med oppstart...

Anbefalte innlegg

søsteren min hadde fått er virus på pc en hun har fått fra skolen, jeg tenkte jeg skulle starte den i sikkerhedsmodus, så jeg trykte på kjør, skreiv msconfig og trykte på safeboot. den starter i sikkerhedsmodus men brukern hennes er ikke admin så jeg kommer ikke inn. jeg får heller ikke startet på vanlig måte siden jeg ordna så den skulle starte i sikkerhedsmodus inne i windows, hva skal jeg gjøre.

pc en er med i et domene.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
søsteren min hadde fått er virus på pc en hun har fått fra skolen, jeg tenkte jeg skulle starte den i sikkerhedsmodus, så jeg trykte på kjør, skreiv msconfig og trykte på safeboot. den starter i sikkerhedsmodus men brukern hennes er ikke admin så jeg kommer ikke inn. jeg får heller ikke startet på vanlig måte siden jeg ordna så den skulle starte i sikkerhedsmodus inne i windows, hva skal jeg gjøre.

pc en er med i et domene.

7569357[/snapback]

Når du starter maskinen kan du ta å trykke F8 og velge alternativ der og går inn for å fjerne det som ødelag pc'en: Har skjedd det samme hos meg også.

Lenke til kommentar

får ikke logget meg inn i sikkerhetsmodus pga jeg er ikke admin. jeg ordnet sånn at data maskinen starter opp i sikkerhetsmodus inne i windows. ho har bruker uten admin rettigheter. så det er litt dumt å ikke få logget inn. ho får vel vente til ferien og spøre etter admin brukern på skolen.

Lenke til kommentar

Da vi drev med domeneservere på skolen, ble den standard administratorkontoen som ligger i windows (administrator) erstattet med domeneadministrator-kontoen.

Men prøv å logg inn med Administrator (blankt passord), og hvis ikke det går, tror jeg man må få tak i det passordet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da vi drev med domeneservere på skolen, ble den standard administratorkontoen som ligger i windows (administrator) erstattet med domeneadministrator-kontoen.

Men prøv å logg inn med Administrator (blankt passord), og hvis ikke det går, tror jeg man må få tak i det passordet.

7579271[/snapback]

tror det er det at de har bytta ut administrator med domeneadministrator-kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...