Deadringer Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei! Jeg er nå inne i Marsh Refinerie og har kommet til der hvor han halvfiskete Marsh karen slår meg ned og stikker før en sånn gigantisk gelesak med masse øyner og tentakler kommer. jeg har lest walkthrough som sier at jeg skal ned stigen og hente en feuse og putte i sikringssaken ved knappen der, men jeg kommer meg ikke ned den stigen. Når jeg nærmer meg smeller den geletingen ned en av "armene" sine og blokker veien mens den skader meg. Så hva skal jeg gjøre her? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Fant dette i en walkthrough, det var det jeg gjorde visst jeg ikke tar helt feil. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor To catch your breath, run to the right and hide behind the crates. See the stairs down? It looks like suicide to go down there, right? Run to the stairs and follow the path to a vat pump control. Wait for the shoggoth to attack, and when the coast is clear activate the control panel. This drives the shoggoth to the next area. Walkthroughen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Problemet er at når jeg skal løpe ned de trappene slår shoggothen ned "armen" sin og blokker veien for meg :/ edit: Det gikk når jeg sprintet rett fra bak kassene og ned Endret 25. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå