Gå til innhold

Ble det hvit jul i år?

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter en lang høst med utrolig mye regn og drittvær stilnet det av i går og i natt kom julesnøen, det var utrolig fint å våkne opp og se ut.

Det er helt vindstille og 10-12 cm med nysnø og alle trær er dekket med et lag sne, med andre ord sikkelig julekortstemning utenfor nå  :xmas:

God Jul

mvh Snekker`n

7569307[/snapback]

Hersens... Første jula på seksten år jeg ikke bor på Myre, og jammen falt det ikke 30cm nysnø der på julaften.

Når jeg våkna i dag skinte sola som bare det, og det var 9°C ute!

Ikke et snøfnugg å se noen steder...

Lenke til kommentar
Etter en lang høst med utrolig mye regn og drittvær stilnet det av i går og i natt kom julesnøen, det var utrolig fint å våkne opp og se ut. le det hvit jul i år?

Det er helt vindstille og 10-12 cm med nysnø og alle trær er dekket med et lag sne, med andre ord sikkelig julekortstemning utenfor nå  :xmas:

God Jul

mvh Snekker`n

7569307[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du sikter til? Nei, det har ikke vært hvit jul på en stund. Lever vi ikke i et flerkulturelt samfunn? Er du rasist?

Endret av MKJK
Lenke til kommentar

Her var det ikke snø i det hele tatt... ble ganske lei meg egentlig... det blir liksom ikke jul uten snø for meg... jaja... det hadde til og med begynt å komme knopper på busken i hagen! Ja, det hadde hvert fint med snø...

Jaja... det ble jul fordet!

Riktig God Jul til alle sammen!

Lenke til kommentar
Etter en lang høst med utrolig mye regn og drittvær stilnet det av i går og i natt kom julesnøen, det var utrolig fint å våkne opp og se ut.

God Jul

mvh Snekker`n

7569307[/snapback]

det kom ingen snø for meg i år :(

men... åkei avatar da

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...