Azzido Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Ville bare ønske alle på forumet her en riktig god jul og ett godt nyttår Nesten så dette bilde blei ett selvportrett også i julestria. Endret 25. desember 2006 av Azzido Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Siden du legger det ut her ønsker du vel også kritikk? Full pott fra meg, isåfall! Perfekt bilde! EDIT: Nå som det er kommet et nytt bilde, må jeg si at jeg likte det første best. Du (som tar bilde, reflektert i glasskulen) poserte bedre på første versjon enn andre. Desverre. Dog synes jeg at lyset op treet er irriterende på første bilde, noe som er forbedret i det andre. Refleksjonen fra det første bilde i kulen på det andre bildet ville vært perfekt! Endret 25. desember 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nydelige bilder! Jeg elsket dem. Jeg kommer ikke på noe kritisk ved dem. NYdelige. Takk i like så til deg Lenke til kommentar
mrtinnn Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 liker ikke refleksjonen av fotografen i kula. kanskje d hadde vært bedre å gå lengere vekk og bruke mere zoom... Men fargene stemte bra hær. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 liker ikke refleksjonen av fotografen i kula. kanskje d hadde vært bedre å gå lengere vekk og bruke mere zoom...Men fargene stemte bra hær. 7575231[/snapback] var litt usikker på om jeg skulle ha det sånn eller ei... men tenkte at siden det var en "julehilsen" nettopp ifra meg så ville jeg bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå