Artistic.Hipster Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk faktisk ikke en eneste DVD til jul i år Men jeg kjøpte meg selv en projektor til jul Og den har blitt godt brukt nå i romjula(over 30 timer) Og så fikk jeg jo en 360(dere sier kanskje "360 er ikke en filmrelatert julegave, men jeg skal kjøpe en HD DVD spiller til den neste måned så da kommer den jo inn under film ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk sesong 1 av The L Word i bursdagsgave. Er jo nesten jul fremdeles. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Pingvinenes mars.. Haha, søt dok. Insider Crash Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk hele Friends serien og gavekort så jeg kjøpte meg Pirates of the Caribbean. Dead man`s chest for det. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk "Conan: The Destroyer" og "Pirates of the Carribean: Dead man's chest". Fikk også penger som jeg har brukt noen av på en sånn to-i-en film, "Fight Club" og "Mr. and Mrs. Smith"! Fornøyd! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Fritjofs Jul ( ) 7611019[/snapback] Jeg kom på en ting. Denne er forsatt forseglet. Er det noen sjangse for at jeg får bytta den inn? Den koster jo spinnville 199,90 hos Free Record Shop. Den er btw. kjøpt på Ica. Endret 4. januar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, det skal gå å bytta den inn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er alltid verdt et forsøk, man kan bare si at man er usikker på hvor den ble kjøpt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, det skal gå å bytta den inn 7646238[/snapback] Men hvor. På Ica? Jeg lurte egentlig på om man kan ta den med på en random DVD-butikk uten kvittering og bytte inn. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Det går helt fint Tomat-Ulf. Platekompaniet er i alle fall veldig grei på dette området, noe andre butikker helt sikkert også er. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jeg fikk My Name Is Earl sesong 1, The Simpsons sesong 2 og Åpen Post DVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå