Deathie Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Gavekort fikk jeg også - herlig, hadde jeg helt glemt! 300 kroner fungerer fett på butikker som Platekompaniet (og Space World). Som Brusk kommer disse selvfølgelig til å bli brukt på filmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Uro - SE The Blob - CC Airwolf - Sesong 1 Fant jo denne tråden etter at jeg skrev i filmprat tråden, og lurer vel ikke på om jeg kanskje skrev Uno og ikke Uro Gå og se etter... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Det gjorde du. Hvordan er det egentlig for dine venner og kjente som skal kjøpe film til deg til jul? Må da være komplett umulig om du ikke sier noe du ønsker deg. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Stanley Kubrick Collection Box (6 filmer iirc) og King Arthur Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Det gjorde jeg og jeg har rettet det Går stort sett greit, har noen ønskelister liggende her og der også bare tar jeg en runde og sender noen vel planlagte hint hvis man kan kalle det det Gjerne et godt utvalg så blir jeg litt overrasket... Edit: Også må jeg prøve og unngå og handle inn fra den listen fram mot jul... Endret 24. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk Den Gode Strømer (2004) av svigers. Ble noen gavekort på Platekompaniet som kommer til å bli flittig brukt nå i romjula. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har fått : Mission Impossible 3 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl Jurassiv Park - Trilogy Pack Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Må innrømme at det har en utmerket film jul for min del. Fikk: - Rome - Event Horizon (special 2 disc edition) - Seinfeld ses. 3 - United 93 - The Untouchables - Spider Man (spec. ed) Gidder ikke å linke til IMDB Fikk også "1001 Filmer du må se før du dør" Glemte en ting: - Verdenshistorien gjennom 100 år Endret 24. desember 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk The Godfather collection Natural born killers dir cut Man on fire Transporter 40 year old virgin Hide and seek The omen Terkel i knipe Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Det ble et par filmer, ja . - Assault on Precinct 13. - Die Hard:With a Vengance. Endret 24. desember 2006 av quakie Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk en del godsaker, jeg ja. Som jeg nevnte tidligere, har jeg fått 3-dis versjonen av PitbullTerje, som har et aldeles forykende tøft cover. I tillegg har jeg fått følgende: -The Shield (sesong 3 og 4) -Rikets Røst -og den utrolig morsomme Get Ready to be Boyzvoiced! Dessuten fikk jeg gavekort som kan brukes på platekompaniet (verdi 170kr), universalgavekort for en verdi av 200kr, og 500kr av min flotte bror. Mesteparten av disse pengene går nok til DVD-film. Dette ble et godt filmår for Hr. Jenssen. Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 - Sin City Special 2 disc - Batman Begins 2 disc special - Da vinci koden extended cut - Peter Jackson Collection Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Lost Ses 1 og 2 A clockwork orange From Dusk til Dawn Misery Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 A History Of Football - boks med 7 discer Gavekort på Platekompaniet Dårlig med dvd'er på meg til jul. Men har kompensert med å bestille 8 filmer frå Play.com, gleder meg til dei begynner å dette ned i postkassa. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 The Da Vinci Code (Special Edition Giftset) Superman Returns Miami Vice Det beste av Espen Eckbo 24: Sesong 5 Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk: *Akira Kuroshawa Samlebox 1 -De syv samuraiene -Den skjulte festning -Yojimbo (livakten) *Infernal Affairs *+et gavekort 200kroner på spaceworld, som naturligvis skal brukes på film Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Fikk The Dirty Dozen av en god venn som veit jeg liker Lee Marvin veldig godt Endret 25. desember 2006 av GtReBra Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Gah, ser nå at dette er filmforumet. Time for bed, ingen filmer i år. Endret 25. desember 2006 av Tiamin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Det ble gavekort i hytt og pine, sammen med Saw 2, Serpico og Coffee and Cigarettes. Det blir en del shopping fremover. edit: Og med det så har jeg rundet 7000 innlegg. Endret 25. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Band of brothers ! Futurama sesong 3 ! American psycho Blackout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå