Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Litt spent å høre hva folk til jul, så la oss samle det i en felles tråd. Selv kjørte jeg igang julegaveåpningen med å få Jarhead i kalenderen i morges Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Så langt har jeg fått 3-Disc versjonen av 'Pittbullterje'. Utrolig fin boks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 La oss si at dette er en tråd for filmfolket og hvilke filmrelaterte gaver de fikk. Dermed kan jeg la den leve (det finnes allerede en gavetråd). Personlig har jeg ikke fått noen filmgaver enda (har ikke åpnet noen), men pappa var nettopp i USA for n'te gang og han har lært seg å utnytte de gode prisene, så jeg regner med det ligger noen DVD-bokser under treet. Jeg tok meg til og med friheten å klemme på en gave til meg fra brodern og jeg er 99% sikker på at det ligger en DVD-boks inni. Edit: Ser at godeste Hr. Jenssen har startet en slik tråd som jeg etterlyste og dermed så stenger jeg denne. Edit 2: Plutselig lå Hr. Jenssen sin tråd i papirkurven, så da må vi åpne denne igjen Fikk en finfin Oliver Stone Collection av bror og søster: Salvador, Platoon, Wall Street, Talk Radio, Born on the Fourth of July, The Doors, JFK, Heaven and Earth, Natural Born Killers, Nixon, U-turn, Any Given Sunday, Oliver Stone's America + Bonus Materiale: On the set of "Alexander", Looking for Fidel, Persona Non Grata. Tykk boks med andre ord Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En Reservoir Dogs t-skjorte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Taxi driver og en feit boks med 50 filmer (har ikke hørt om halvparten av disse). Jeg ble selvfølgelig gladest for taxi driver Har en diger bestillig fra Play til meg selv som ikke har ankommet enda. Jula blir kos. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Wedding Crashers Endret 24. desember 2006 av kaiern Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Gudfaren collection, Pirates of the Carribean: Dead Man's Chest og Gjøkeredet ble det på meg. Edit: Fikk boka "1001 filmer du må se før du dør" også Endret 24. desember 2006 av atsjoo Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Av filmer fikk jeg Brødrene Grim, Mitt liv som hund, Memoirs of a Geisha og Eurotrip: Unseen Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Så langt har jeg fått 3-Disc versjonen av 'Pittbullterje'. Utrolig fin boks. 7569310[/snapback] Jeg fikk bare en disc versjon jeg... ----------------------------------------------------------------------------------------------------- btw Jeg fikk Pusur 2 og Lost 2 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Annet enn film ble prioritert på ønskelista i år, så det ble bare "Salo" og "Døden på Oslo S". Men jeg har heldigvis nok av filmer jeg ikke har sett enda, så jeg klarer meg en stund til. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 The Godfather boks, 4 disc med bonus osv er bra, ettersom jeg kun har sett den første filmen.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk: Lucky Number Slevin Armageddon 2D CE South Park - Bigger, Longer & Uncut Final Destination Thrill-ogy (Final Deatination 1-3) Wild West Show M:I:III Fornøyd jeg. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 en feit boks med 50 filmer 7570190[/snapback] Den med bl.a. "The Talented Mr. Ripley" og "Good Will Hunting"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 The Ultimate Oliver Stone Collection Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 fikk ikke en eneste dvd, noe som jeg er glad for da foreldrene mine suger i å finne dvdr, skulle ha X2 2disc for noe år siden, en oppgave jeg ikke tenke var så vansklig, skrev 2 disc i store røde blokkbokstaver. men når jeg fikk den var det 1 disc, og siden den gang har jeg droppet å be om dvder fra dem. men fikk PIZZA OVN noe som jeg virkelig ville ha. fikk 1700kr som skal gå til wii senere Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Du sier noe Gunfreak. Fikk selv M:I:III, dog uten pappcover. Ikke at det gjør så veldig mye, men foreldre kan være litt treige på det området. Men tanken som teller. Får bare håpe de ikke gjør dette av rein faenskap da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Mine foreldre er faktisk ganske flinke å plukke ut filmer. Jeg tror det har en del med at pappa har tilbragt en del til off shore og der blir det ofte en del filmtitting. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ikke noe filmting her. Ønsket heller ikke noe siden jeg kjøper filmer resten av året uansett. Penger, (hvis ikke givern sier at det skal gå til en ny dress f.eks) cd'er og filmer syns jeg er det kjedeligste å få til jul. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk The Complete Monty Phyton's Flying Circus, 16 Ton Megaset og Walk the Line, 3-Disk DVD Collector's Edition. I tilleg fikk jeg et gavekort på femhundre spenn som kan brukes på Amfi Senterene, dette vil mest sansynelig utelukkende bli brukt på DVD-er. Så jeg er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå