Gå til innhold

Hva fikk godtfolket til jul?

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

La oss si at dette er en tråd for filmfolket og hvilke filmrelaterte gaver de fikk. Dermed kan jeg la den leve (det finnes allerede en gavetråd).

Personlig har jeg ikke fått noen filmgaver enda (har ikke åpnet noen), men pappa var nettopp i USA for n'te gang og han har lært seg å utnytte de gode prisene, så jeg regner med det ligger noen DVD-bokser under treet. Jeg tok meg til og med friheten å klemme på en gave til meg fra brodern og jeg er 99% sikker på at det ligger en DVD-boks inni.

Edit: Ser at godeste Hr. Jenssen har startet en slik tråd som jeg etterlyste og dermed så stenger jeg denne.

Edit 2: Plutselig lå Hr. Jenssen sin tråd i papirkurven, så da må vi åpne denne igjen :)

Fikk en finfin Oliver Stone Collection av bror og søster: Salvador, Platoon, Wall Street, Talk Radio, Born on the Fourth of July, The Doors, JFK, Heaven and Earth, Natural Born Killers, Nixon, U-turn, Any Given Sunday, Oliver Stone's America + Bonus Materiale: On the set of "Alexander", Looking for Fidel, Persona Non Grata.

Tykk boks med andre ord :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Taxi driver og en feit boks med 50 filmer (har ikke hørt om halvparten av disse). Jeg ble selvfølgelig gladest for taxi driver :D

Har en diger bestillig fra Play til meg selv som ikke har ankommet enda. Jula blir kos.

Lenke til kommentar

fikk ikke en eneste dvd, noe som jeg er glad for da foreldrene mine suger i å finne dvdr, skulle ha X2 2disc for noe år siden, en oppgave jeg ikke tenke var så vansklig, skrev 2 disc i store røde blokkbokstaver.

men når jeg fikk den var det 1 disc, og siden den gang har jeg droppet å be om dvder fra dem.

men fikk PIZZA OVN noe som jeg virkelig ville ha.

fikk 1700kr som skal gå til wii senere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mine foreldre er faktisk ganske flinke å plukke ut filmer. Jeg tror det har en del med at pappa har tilbragt en del til off shore og der blir det ofte en del filmtitting.

Lenke til kommentar

Jeg fikk The Complete Monty Phyton's Flying Circus, 16 Ton Megaset og Walk the Line, 3-Disk DVD Collector's Edition. I tilleg fikk jeg et gavekort på femhundre spenn som kan brukes på Amfi Senterene, dette vil mest sansynelig utelukkende bli brukt på DVD-er. Så jeg er godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...