Chocograph Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Noen som har kjøpt dette settet eller? Du kan teste om alle satelittene funker ved å bruke fjernkontrollen som følger med. Det kan du sikkert på masse andre creative sett også. Hva vet jeg. Uansett. Jeg får ikke lyd i den bakre høyre satelitten. Nå er det rare at det funker fint noen ganger. I går kveld virket den men da jeg slo på i dag tidlig og testa var den død igjen. Da jeg så episode 2 med optical skrudde den seg plutselig av. Er den ødelagt eller? Flere med samme problem? Koblet helt riktig i pc'en med audigy kortet mitt. Lenke til kommentar
Jacuzzi Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har du sjekket hoeyttaler-ledningen? Sikker paa at det ikke er kortslutning? Proev en annen ledning! Du kan finne ut om det er hoettaleren som er oedelagt ved aa bytte om bakhoettalerene. Hvis hoeyttaleren laater fint paa den andre siden er det nok ikke det som er problemet. _______________________________________________ Don't waste your life in front of the computer! Lenke til kommentar
Chocograph Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Vel jeg tror nå at det er inngangen til bakre høyttaler som er defekt eller har dårlig tilkobling. Men en kan lure. Jeg har prøvd å koble de andre høyttalerne der den bakre høyre skal sitte. De reagerte ikke. Da må det vel være porten?. Men når den "skrur seg av" knitrer det ganske høyt i selve høyttaleren. Da må jo DEN være defekt. Og det kan godt knitre en gang til slik at den fungerer helt fint igjen. Forklar dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå