kaaasen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hvis Beirut er det beste Oslo har å by på er vi bortskjemt i Drammen! Har spist lunsj på Beirut flere ganger. Kebaben er OK, prisen er veldig bra, men sammenlignet med Bislett kebab synes jeg den er ganske dårlig. Egentlig, hvis jeg sammenligner Beirut med både Snappys, Sidney OG Galaxy i Drammen synes jeg de kommer dårlig ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 hvis du liker sånn farshe kebabkjøtt, ville jeg dratt til New Beirut ligger en gate ved Elderado kino Nei, er ikke spesielt fan av det. Jeg har hørt mye godt om Marino Kebab dog, er den noe å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Noen som vet om sentrumsnær sjappe med like god kvalitet som papa rosa på høyenhall? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 hvis du liker sånn farshe kebabkjøtt, ville jeg dratt til New Beirut ligger en gate ved Elderado kino Nei, er ikke spesielt fan av det. Jeg har hørt mye godt om Marino Kebab dog, er den noe å anbefale? tja, hele Torgata er stappet med kebabsjapper, bare å stikke innom. hvis ikke er det en god en i enden av Torgata nesten ved Cafe Sarah, husker ikke hva kjøttet heter med de er noe jævla digg marinerte greier. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 "Grytelokket" som ligger på Klemetsrud synes jeg har Oslos beste kebab. De har forøvrig veldig gode burgere også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hvor finner man den beste kebaben i Bergen? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Galaxay, Snappys og bislett kebab er de beste Endret 8. november 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Hvor finner man den beste kebaben i Bergen? Har hørt at Daniel rullekebab er ganske god. Ligger i Laksevåg. Ble ikke Kebab på meg ikveld. Ligger ikke i den delene av byen jeg føler meg konfortabel med å gå i på kveldstid. Endret 8. november 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Foretrekker Balkan Pizza & Kebabhouse Avd. Bislett http://goo.gl/maps/xBT8z Endret 8. november 2014 av Gjest Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Foretrekker Balkan Pizza & Kebabhouse Avd. Bisletthttp://goo.gl/maps/xBT8zBalkan Ski, er heller ikke jæveli. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jafs på Sem (Tønsberg) har faktisk den beste kebaben, burgeren og alt de har der borte. De fleste Jafs kjedene jeg har vært hos er stygge og dårlig mat, men her er maten faktisk kjempegod, og bygning er alltid like ren og fin inni. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Nå kan den som kjeder seg noe veldig gå i gjennom hele tråden og finne ut hvilke 10 Steder som er nevnt flest ganger Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Er vel ikke sånn en vurdering foregår? Regner med at det er litt flere ifra Osloområdet som poster her kontra ander deler i landet osv.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Hvor finner man den beste kebaben i Bergen? Har hørt at Daniel rullekebab er ganske god. Ligger i Laksevåg. Ble ikke Kebab på meg ikveld. Ligger ikke i den delene av byen jeg føler meg konfortabel med å gå i på kveldstid. Daniel er veldig ålreit, jevn høy kvalitet. Ligger litt "utenfor allfarvei", så de må holde nivået oppe for å trekke folk. I sentrum er det ofte sånn at kebabsjapper åpner, vinner et par tester og får et godt rykte, før de tenker at det er mest å tjene på å selge mye og billig. Så blir de som alle andre Bergen Kebab/Dalia/Facil/etc som bruker nøyaktig samme ingredienser fra samme leverandør. På sitt beste var Marken helt rå, men det begynner å bli en stund siden. Valeri var god da den ble kåret til byens beste (noe den kanskje fremdeles er), men jeg synes den har tapt seg litt. Redd den ender opp som alle de andre, men inntil videre er den verdt turen gjennom Nygårdsgaten. Endret 8. november 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Er vel ikke sånn en vurdering foregår? Regner med at det er litt flere ifra Osloområdet som poster her kontra ander deler i landet osv..Var forsåvidt bare en spøk. Hadde jo vært en skikkelig drittjobb. Men om noen hadde tatt seg tid så hadde det jo vært moro å se resultatet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Mest omtalt/populær ≠ best I Oslo er det beste eksemplet Bislett Kebab. Uten tvil den mest kjente Kebab-sjappa (nå kjeden), men veldig langt fra å være best. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Prøvde bare å være vittig. Beklager. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 For så vidt enig i at det hadde vært morro å se resultatet. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det spørs jo om man liker katt eller rotte best. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Rotte er godt. Kjøtt fra rene kjøttetere, som jo katten er, smaker surt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå