Shruggie Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det strøket har mange gode sjapper. Milanos Kyllingshawarma er min favoritt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Torggata aka kebab street! Mye bra i den gata der Skal man spise ekte døner, finnes det noen tyrkiske kebabrestauranter i sentrum. Hvor ligger disse? Og hva burde man bestille? Endret 13. september 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Spiste jævla god babb 3-5 min unna Rockefeller i påsken, må stikke dit igjen en dag. Husker ikke hva det het, men føffaen så god. Beirut? Prøvde den selv forrige uke, helt nydelig. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 for de i bergensområdet: chana kebab på laksevåg (ved laksevåg senter) jævlig god kebab, men utrivlige mennesker. daniel rullekebab som har vunnet en del priser for beste kebab osv har tapt seg litt de siste årene, men fortsatt veldig god og kjempehyggelige folk =) Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hvor i Kristiansand finner man god kebab? Om det er i nærheten av Kjevik er en bonus, men ikke nødvendighet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Synd det ikke finnes kebabsjapper her i nord, som er gode. eller i det hele tatt? Rundt harstad ? eller generelt i troms. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Milano Grill, Torggata - Dyrt, små porsjoner, men de har det beste kjøttet i byen. Lamb-Shawarma anbefales! Beirut Kebab, 20 meter fra Eldorado Kino i Torggata - Friske grønnsaker, spesielt rødløken dems er fantastisk. Veldig billig. Litt seint, men nå har jeg spist kebab 4-5 steder i Oslo, inkludert disse to. Og det er helt klart de to beste hittil. Takk! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hadde Milano som fyllakebab i går ja, svært godt kjøtt! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg har aldri smakt kebab Er det godt, hva anbefales å ha oppi? Jeg er veldig kresen så spiser ikke løk, tomater, paprika, sylteagurk og mais. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Rullekebaben på Tusen og en natt i Trondheim er å anbefale. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kjøttet er stort sett det samme på de beste sjappene rundt omkring. Spis aldri på steder som selger dårlig/ hvor det er få kunder. Det er farlig. I Oslo anbefaler jeg: Bislett kebab (ja, det er kjedelig - alle har hørt det, men prisene er gode og servicen er god) Kebab Company, bislett - (veldig godt kjøtt, friske grønnsaker +++) Balkan kebab Beirut babb Spsier kebab 3 ganger i uken, noen ganger 4. Jeg har peiling. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Noen som vet hva kjøttet som f.eks Bislett kebab bruker inneholder? Bruker de MUK i det? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg har peiling. Og du anbefaler Bislett Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Bislett er som Idun ketchup, kneippbrød eller en løkpølse på Narvesen - det funker alltid, men blir aldri jævlig godt. 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Rullekebaben på Tusen og en natt i Trondheim er å anbefale. Har hørt jævla mye dritt om tusen og en natt, IMO så er det ingen ting som slår en rullekebab fra oska! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Synes du McDonalds har verdens beste burger, så synes du nok Bislett har verdens beste kebab. 3 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 hey schof wallah vorfor er alle imot bislett a?? det er bra kjøtt bra pris og jævlig bra plass der man kan sitte der bror. mc donelds hva faen? jeg liker bislett ok ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det skal du få lov til. Spiser der selv, en gang i blandt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Bislett er ok. Store kebaber, og du får mat fort. Men jeg likte de bedre før de ble "store". Nå er kjøttet stort sett "kokt" i store hauger. Ikke like bra som før. Nå er favoritten Balkan. Knallgodt brød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå