TTM1987 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Snappys Kebab Bragernes i Drammen er best etter min mening! Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så sinnsvakt useriøst det er på kebabguiden.no. 1. plassen har jeg dog ikke peiling på, men har prøvd 3 stk på den delte andreplassen, og her er jeg sikker på at to av de sitter og stemmer på seg selv. Den siste er heller ikke så god. De to jeg snakker om er Go-Go Kebab - Kolsås og Gjøvik - Happy Time. Førstnevnte stenger hvert år, og skifter eiere. Sist gang i vel 2009, men likevel, her var det noen som fikk muttere i kebaben. Sistnevnte smaker jo rett og slett ikke kebab? Utrolig. Ikke stem før man har prøvd Nesbru (3. plass) og Bislett (4. plass). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nesbru er helt fantastisk. Bedre enn Bislett faktisk. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Balkan i larvik! GAAAWD Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Nesbru er helt fantastisk. Bedre enn Bislett faktisk. Helt enig!! Har vært overalt i norge å spist 'babb. Nesbru er definitivt den beste. Når jeg gikk på skole rett ved så fikk jeg rabatt, gratis brus og noen ganger gratis kebab, spiste der hver dag ^^ Endret 8. februar 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Pekkas Spesial @ Balkan Larvik, 'nuff said! And i'm like oooooo'aaaaah Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Pekkas Spesial @ Balkan Larvik, 'nuff said! And i'm like oooooo'aaaaah Pekke er den rullen med påmfri og ost? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Pekkas Spesial @ Balkan Larvik, 'nuff said! And i'm like oooooo'aaaaah Pekke er den rullen med påmfri og ost? Pekka er en tallerken med kjøtt, "påmfri, saus og brød Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Veit ikke.. Care. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis det er noen andre i Akershus. Prøv Balkan i ski, med enten rull eller tallerken Også god pizza. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 WOW! Ikke snakk om pizza i kebabtråden. Eller... Hvis det er snakk om kebabpizza, så er jo fett Lenke til kommentar
frds Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvis noen er innom Haugesund må dere sjekke ut Expressen Pizza og Kebab. Uten tvil de med den beste kebabtalerkenen i Norge. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvis noen er innom Haugesund må dere sjekke ut Expressen Pizza og Kebab. Uten tvil de med den beste kebabtalerkenen i Norge. Den støtter eg!!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har Kebabbiten i Oslo god kebab? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har Kebabbiten i Oslo god kebab? Vel, eg tykte absolutt kebaben var god dei gongene eg var der, men eg lyt ta eit lite atterhald om at det vel snart er fem-seks år sidan sist... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 I løpet av sommeren har den lokale kebabsjappa mi, AB Pizza og Kebab i Tveitasenteret, forsvunnet. Noen der ute som har noe nyss om de gikk konkurs eller bare flyttet til nytt sted? Hadde skikkelig god kebab der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har Kebabbiten i Oslo god kebab? Ja, den er god. De kjører litt samme prinsipp som Bislett: Stor porsjoner, og veldig generiske ingredienser. Dette er kebab for massene, ikke de spesielt interesserte. Ligner veldig på Bislett-kebab, bare litt bedre. Terningkast 4. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 AHEM FOLKENS! SITAT FRA NESBRU KEBAB'S FACEBOOKSIDE: "Ønsker alle velkommen til Nesbru Kebab 15. august. 10 kr for kebab, hamburger og brus ! kom innom !!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå